Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

brun traver ..junkers fortid søges
Forfatter: 
Dato:  11-09-2006 15:05
brun vallak tidligere travers fortid søges. han skulle være fødti sverige og have været en rimelig god traver. han er ca. 16 år gammel
nogen der kender ham

AYLA FORE EVER
ZENTA FORE EVER
ANIMALS FORE EVER
0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 12:56

du bliver nødt til at uddybe lidt mere, hvis der er nogen som skal kunne reagere og genkende en hest udfra de sparsomme oplysninger du giver...

navn

højde

aftegn

hvor og hvornår købte du ham

af hvem

id nr...

billeder?

Det snævrer feltet ind af mulige heste...

hvis han har travet i sverige, må der være et forbund der der kan hjælpe dig videre...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 16:06

Hej...

Jeg tror måske jeg har haft lejet ham et halvt år , til at få fornyet mit licens...

Du må komme med lidt flere oplysninger..

Jeg lejede nemlig en svensk travhest på 14 år sidste år, som hed Junker Sund, kom oppe fra Kent Jokumsen nord fra Alborg..

Kan det være ham ?

Mvh Helle

Shelandshingst 1 år med god stamtavle sælges, muligt hingsteemne..Mor kåret i i kl og søster har fået 24 point som 2 års i år.Sælges billigt med vilkårspenge..

0
0
Svar på denne tråd

hej ja det er
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 12:33

junker sund min veninde købte ham i år og han var underærnæret og have bare gået på en fold og var ikke blevet passet, han mangler ca. 150 kg på kroppen men det går fremad med ham og nu har han det heldigvis godt hos min veninde

AYLA FORE EVER
ZENTA FORE EVER
ANIMALS FORE EVER
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 15:52

Hej..

Jeg har sendt dig en privat besked..

Mvh Helle

Shelandshingst 1 år med god stamtavle sælges, muligt hingsteemne..Mor kåret i i kl og søster har fået 24 point som 2 års i år.Sælges billigt med vilkårspenge..

0
0
Svar på denne tråd

Junker
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 20:41

Hej junker Sund var hos Palle Günther i træning i slutningen af 1990'erne da jeg var der, han var rigtig sød havde kanon stamme, men havde ikke lige den rigtige gnist til væddeløb dengang:-)Synd at han er blevet vanrøgtet, men godt at din veninde passer godt på ham, det fortjener han :-)

Hilsen

Majbritt

0
0
Svar på denne tråd

Bornholm
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 21:47

Hej Hej

Junker løb på Bornholm kan dog ikke lige huske hvornår det var. Han var ejet af Curt Anderson. Han klarede det rimelig godt. Ved ikke hvorfor Curt solgte ham.

Hilsen Maj-Britt (Bornholm)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider