Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

New forest, Heart Queen, ca.143 i stang
Forfatter: 
Dato:  14-08-2006 20:11

Nogen der kende Heart Queen? (Billed på præs.)

Hun stod på Ballerup Rideskole i ca et år, blev solgt der fra, i september 2002 til hestehandler Lars Frederiksen i Skibby!

Hun er importteret fra Tyskaland, og hendes mor hedder Heart Dream! Hendes far/farfar hedder Golden Gnister og Golden Gröse, kan ikke huske hvem af dem der hedder hvad!!

Jeg var igennem meget med hende så vil gerne vide hvordan min gamle paartpony havde det! Hun var desvære rideskolepony, men kunne ikke holde til det, og blev derfor solgt! Hun var mest dressur-pony men ville gerne springe en gang i mellem!

Hvis du bare tror du har set hende, til et stævne, da du kiggede efter pony, så skriv endelig!!! Jeg vil meget gerne se hende igen!

QNuzz Maria

c",)

0
0
Svar på denne tråd

FrøLår+
Forfatter: 
Dato:  17-08-2006 12:47

Kender hende ikke, men hun er da rigtig dejlig. :)

Håber du finder hende ;)

- Sasma
Med Kira der kan alt
- Hun har bare ikke lært det endnu
Hest søges til udlån
- skriv for mere info
~ Arto Hp ~

T. Cruise klubben
Vickie, Few & Sasma
(han er fuldt udbooket! (Y))
0
0
Svar på denne tråd

Rykker op
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 16:52

Rykker lige op! Prøv at kigge en ekstra gang, mske kender du hende??? Ingen der kender min Queen?

QNuzz Maria

c",)

0
0
Svar på denne tråd

Rykker op
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 20:38

Rykker lige op! Prøv nu at kigger på hende en ekstra gang, måske er det den nye pony på rideskolen eller gården, eller en du slog til stævnet. Kig på hende. Vil bare så gerne finde hende!

c",)

0
0
Svar på denne tråd

prøv at spørge ...
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 16:37

lars frederiksen, hvem/hvor han har solgt den til...

Det kan være han kan huske det...

0
0
Svar på denne tråd

JA...
Forfatter: 
Dato:  19-09-2006 13:55
Marie-Louise Jensen: Har jeg prøvet, men han siger han ikke kan huske det, og jeg har prøvet at skrive til svensk rideforbund for der var engang en der sagde til mig hun havde set en pony med det navn, men de sagde de ikke havden en registreret med det navn desværer! Men tusind tak for rådet!

c",)

0
0
Svar på denne tråd

et større billede
Forfatter: 
Dato:  20-09-2006 10:20

Har forsøgt at gøre det større.

Undskyld at jeg midlertidig har haft det liggende på min præs... det vil snarest blive slettet!

Desværre er det blevet lidt kornet.

Hvis du synes det skal være skarpere, kan du sende original billedet til mig via mail, så skal jeg se hvad jeg kan gøre... :-)

0
0
Svar på denne tråd

Rykker
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 08:19

Rykker lige op, ingen der har set Queen

savner jo min lille elskede prinsesse, vil gøre alt for at se min elskede pige igen!

c",)

0
0
Svar på denne tråd

øhh???
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 11:09

Forstår ikke hvor billedet er henne?

Men jeg har jo slettet det fra min præsentation igen, så måske det også bliver slettet herfra?

Men har det vist liggende på pc et sted, så skriv lige til mig på mail, om du vil have det, så kan du selv lægge det ind på din egen præsentation.

Med venlig hilsen Marie-Louise

0
0
Svar på denne tråd

Kan det være denne her???
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 09:35

her er et billede af en ag HIS (hillerød Sportsrideklub) ponyer... Synes de ligner!

Her er hvad de skriver:

Navn: Lady star.
Alder: 12 år
Højde: ca. 135,0 cm.
Race: blandet
Farve: Lysbrun

webhis.dk/sider/Ny_indhold.htm

0
0
Svar på denne tråd

Heart Queen
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 17:59

Hej Maria.

Jeg har set din efterlysning, og kender Lady Star udefra HIS. Hun kunne godt ligne ponyen, Heart Queen, som du søger efter. Lady har samme stjerne i panden og benene er sorte.

Red selv Lady Star, for en del år siden da jeg red derude. Hun var mest til dressur og ikk rigtig til spring. Hun var lidt stædig og fræk til tider.

Jeg kan måske scanne nogle billeder ind af hende, som jeg har, hvis du ikke har fået opklaret mysteriet.

De eneste forskelle jeg kan se, er at hun er mere ensfarvet nu og ret meget tykkere:P

Skriv endelig!

Hilsner fra Pernille

0
0
Svar på denne tråd

hghdghdhdghj
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 09:54
det med farven og det ændrer sig med årene jeg vil sige at det er den samme hest 99% sikkert

nyt medlem af dhpv klubben

husk vær ved din hest sådan som du vil have at den er ved dig. prøv min side den er rigtig god, og du kan få en net-hest.

0
0
Svar på denne tråd

hejsa.
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 10:34
Jeg tror ikke det er samme hest. Stjernen ser ikke ud somom den er helt ens...
0
0
Svar på denne tråd

ikke hende
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 22:40

Hej. jeg tror ikke det er Queen. Jeg har også redet hende på Ballerup.

Stjernen er ik den samme, og den anden pony er en del kraftigere, og benstillingen er anderledes. dette kan ikk ændre sig rigtigt. det samme gælder med hovedet, som er en del tykkere på den anden pony.

Desuden mener jeg bestemt ikke hun var tolv. Hun var en ret klein pony, slet ikke som den anden.

0
0
Svar på denne tråd

pigen-22
Forfatter: 
Dato:  08-10-2006 08:42

Jo alderen passer med Queen, jeg har en kopi af alle hendes papire her hjemme, så som stamtavle og vacsinationskort, havde taget en kopi så vi ikke behøvede at låne det hver gang vi skulle til stævne, selv om vi kun nåede at starte et.

Jeg synes heller ikke selv helt stjernen ligner, men jeg vil bare gerne være 100 % sikker inden jeg afviser en mulighed, for jeg savner den pony helt vildt, og vil gører alt for at få hende at se igen!

Qnuzz Maria

c",)

0
0
Svar på denne tråd

jamen...
Forfatter: 
Dato:  09-10-2006 09:06

jeg må også indrømme, at jeg er i tvivl, om det er samme hest...

Men prøv da at tage ud og se den IRL... Man kan jo aldrig vide...

og hvis du ikke undersøger muligheden, vil du nok altid ærge dig...

Held og lykke

0
0
Svar på denne tråd

Rykker
Forfatter: 
Dato:  15-10-2006 16:38

Jeg rykker lige op!

Ingen der kender min lille Queen.! Pls. hjælp mig, savner hende, og vil for alt i verden gerne se hende igen.!

c",)

0
0
Svar på denne tråd

ang HIS
Forfatter: 
Dato:  16-10-2006 10:37
har du set, om det er samme hest?
0
0
Svar på denne tråd

nej...
Forfatter: 
Dato:  16-10-2006 12:16
Nej ikke endnu, for har haft rigitg travlt, men lige så snart jeg har tid til det, for bliver nødt til at finde ud af om det er hende! For jeg ville blive over lykkelig hvis det er hende!

c",)

0
0
Svar på denne tråd

Pernille-3400
Forfatter: 
Dato:  28-10-2006 22:13

Du skrev at du red på Lady Star, og at du mente at hende og Queen kunne være den samme hest, tror du stadig det, og kan du evt. skaffe nogle flere billeder af hende, så jeg kan sammenligne?

Qnuzz Maria

c",)

0
0
Svar på denne tråd

Rykker op!
Forfatter: 
Dato:  08-11-2006 08:31
Penille, havde du evt. nogle billeder af Lady Starr du kunne sende til mig? For kunne godt tænke mig at finde ud af om der er min Queen der er ude hos jer!

To ponyer efterlyses, Pinto, 8 år, Kazan ca. 142 stang

New Forest, Heart Queen, ca. 12 år, ca. 144 i stang

(Der er billeder af dem begge på min præs.)

0
0
Svar på denne tråd

Rykker op
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 19:43
Nu rykker jeg lige op igen..

To ponyer efterlyses, Pinto, 8 år, Kazan ca. 142 stang

New Forest, Heart Queen, ca. 12 år, ca. 144 i stang

(Der er billeder af dem begge på min præs.)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider