Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Per Thybo
Forfatter: 
Dato:  14-08-2006 19:57

Hej jeg søger nogen som kender Per Thybo eller arbejder hos ham. Det drejer sig om en Belgier Vallak han havde for nogle mdr. siden Atos af Sønderbygård... Har han stadigvæk ham eller ved nogen hvor han er havnet

Kloge mennesker keder sig aldrig!

0
0
Svar på denne tråd

Hjemmeside
Forfatter: 
Dato:  14-08-2006 20:03

Gå ind på deres hjemmeside hvis det da er stald Lindholm du snakker om! den er: pthybo.dk

Qnuzz

c",)

0
0
Svar på denne tråd

det er stald lindholm
Forfatter: 
Dato:  14-08-2006 22:20
Der har jeg været og hesten er ikke til salg mere... så han er nok solg videre, men de hestehandler er jo ikke for glade for, at fortælle hvem de har solgt til. Så svigter deres hukommelse lige pludselig

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  15-08-2006 09:30

Prøv at ringe og sige du er interesseret i den type hest som han/hun er, og om han evt, kan fortælle dig hvem han har solgt den til da du var helt vild med den!

Du kan prøve, gjorde en hestehandler for min veninde en gang, og det er sådan hun har fået sin hyp!

c",)

0
0
Svar på denne tråd

per thybo
Forfatter: 
Dato:  15-08-2006 10:32
har en del heste til at stå på en mark lige ved siden af det sted jeg rider... har du et billed af den så kan jeg da tjekke om den står på den mark... kender ikke manden, men ved bare at det er hans mark, så hvis den står der kan du jo kontakte ham... ellers prøv at ringe til ham og hør, det skader jo ikke...

MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05

kender du musse's fortid, hun er en pony på 33-36 år, ca. 142stg.

www.heste-nettet.dk/fo...398/92398/

kjole/ventekjole sælges:

www.heste-nettet.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Atos...
Forfatter: 
Dato:  15-08-2006 20:34

Hej

Vil du skrive en pb til mig, når du finder ham?

Jeg kender ham kun fra en tidligere ejer (1-2 år siden) og hun er meget ked af at han har været hos Per Thybo og vil meget gerne vide, hvor han er endt henne.

Mvh. Jane

LU hoppe efter May Sherif sælges

www.heste-nettet.dk/ma...vis/83088/

2 billige underlag sælges, et med kiler.

Se præsentation el. MP

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-08-2006 20:46
Ja vi er også meget kede af det. Vi solgte han til hvad der skulle være et godt fast hjem, da vi desværre ikke kunne aktivere ham nok. Han var en hest der havde brug for at komme i arbejde og kom let til at kede sig, selvom han gik på fold i alle lyse timer. Hvis det blev for kedeligt brød han ud og når han kom i boks brød han ud... Men hende der købte han gad det åbenbart ikke alligevel og da vi fandt han hos Per havde han været i 3 forskellige hjem på 2 mdr. Stakkels hest Han så også ud derefter Vi ville købe ham tilbage, men kunne ikke finde plads til ham nogle steder, da vi på daværende tidspunkt ikke havde jord selv kun lejet, og en belgier fylder jo meget Vi gjorde hvad vi kunne for at "redet" ham men han er ikke længere til salg hos Per...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 09:27

Her er et billed af hesten jeg efterlyser som sidst er set hos Per Thybo ved Viborg. Han er vallak med papir 4 år han var dog ikke så køn sidst jeg så ham. Halen er blevet klippet kort og han var meget tynd

0
0
Svar på denne tråd

jeg skal nok se efter ham...
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 09:28
da jeg rider lige i nærheden og tit er forbi hans marker...

MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05

kjole/ventekjole sælges:

www.heste-nettet.dk/

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 10:48

Hej...

Jeg solgte min Pinto hoppe pony til ham engang, og han lovede at give mig besked om hvor hun kom hen, og da jeg ringede til ham en uge efter kunne ikk huske min pony... Jeg har efterlyst hende lige siden, også her på hn.. Men ikke nogen har set hende.. Jeg håber meget du har heldet med dig.. Og hvis der er nogle der ser min gamle pony, vil i så ikke skrive en besked.. så ville jeg blive glad...

0
0
Svar på denne tråd

så er det vist
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 20:07
tid til at rykke lidt op igen. Sidste nye er at Atos vist er solgt til en Søren ved Varde...

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har holdt lidt
Forfatter: 
Dato:  24-08-2006 07:49
øje med de marker jeg kender til, og kan ikke se ham der... men held og lykke med at finde ham.

MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05

kjole/ventekjole sælges:

www.heste-nettet.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Per Thybo
Forfatter: 
Dato:  29-08-2006 10:42

Per Thybo er hestehandler:

I kan da ikke regne med at han vil fortælle hvor jeres heste bliver solgt til. Jeg kender Per meget godt og har også købt hest hos ham. Der ville han da heller ikke fortælle mig hvor han havde købt dem, Så kunne han da ikke lave andet end det, Jeg har redet heste oppe ved ham og det er nok det sted hvor hestene har det godt ,Jeg har også solgt heste til ham, jeg ved da ikke hvor de er i dag.

Håber at i finder den eftersøgte hest

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider