Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Haflinger
Forfatter: 
Dato:  28-07-2006 11:28
Jeg søger oplysninger om min haflingers fortid, hvor han er født m.m. Hans navn er Domenik og jeg købte ham ved Silkeborg. Hun havde købt ham af en hestehandler... Domenik ( er jo ikke sikkert det er hans rigtige navn) har vi ikke papir på, men vi har opdaget, at han er brændemærket. Det er dog meget svært at læse helt. Han er fra 2002 men er ikke sikker. Han kunne også godt være fra 2003. Se evt. flere billeder på min præs.

Kloge mennesker keder sig aldrig!

0
0
Svar på denne tråd

rykker op
Forfatter: 
Dato:  05-08-2006 11:52
Han blev solgt af en hestehandler fra Sunds ( midtjylland ) en ældre mand som ikke kan huske hvor han fik ham fra...

0
0
Svar på denne tråd

brændemærket?
Forfatter: 
Dato:  06-08-2006 12:16

Hejsa. Jeg kender ham ikke, men er medlem af dansk tyroler haflingeravl(DTH). Ville lige høre hvor han er brændemærket? På skulderen? Kunne det ligne et stort H med et lille D inden i?

Hvis ikke, kan du godt udelukke denne forening, men så kan det jo være den anden haflingerforening(HAD). Et tredje gæt er også en importeret vallak fra sydtyskland eller ligende. De bruger mange forskellige brændemærker dernede. God Jagt:)

0
0
Svar på denne tråd

ved låret
Forfatter: 
Dato:  06-08-2006 14:19
Han er brændemærket på venstre lår og det er meget svært at tyde. Jeg skal lige ha ham klippet en dag. Jeg kan kun skimte to tal det sidste tror jeg er 5...

0
0
Svar på denne tråd

rykker op
Forfatter: 
Dato:  14-08-2006 09:32
Ingen der kende en hestehandler fra sunds ældre mand

0
0
Svar på denne tråd

så er det vist
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 20:10

tid til at rykke op

Begynder måske at tro min hyp kommer fra udlandet. Synes det er mærkeligt at så ung en hest kan midste sine papir Kunne forstå hvis det var en gammel hest som havde været i mange hjem.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider