Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Chirocco. Dv vallak fra Thysbjerg Ridece
Forfatter: 
Dato:  16-06-2006 19:19
Idet jeg henviser til tidligere efterlysning ;Dustin-D Brun DV-vallak. Der er som I han se en der muligvis tror jeg det kan väre den hest der er omtalt i overskriften. Er der nogen der kender ham ?

Söger oplysninger på DV VALLAK, Mrk DV114. 8-9 år. Hanetrit i perioder. 168 cm , speciel blis, 4 sokker. Se han på min präs eller hjemmeside.
0
0
Svar på denne tråd

Opgiver snart, men...
Forfatter: 
Dato:  01-07-2006 18:38
pröver alligevel at rykke op.

Söger oplysninger på DV VALLAK, Mrk DV114. 8-9 år. Hanetrit i perioder. 168 cm , speciel blis, 4 sokker. Se han på min präs eller hjemmeside.
0
0
Svar på denne tråd

Forstår ikke helt...
Forfatter: 
Dato:  02-07-2006 00:17

...mener du at den hest som du efterlyser kan være Scirocco som stod på Thysbjerg ridecenter?

Hvis det er det du mener, så kender jeg ham og har selv redet på ham, men det er da 5 år siden nu og dengang var han også 8-9 år.

Mange hilsner fra Anja.
0
0
Svar på denne tråd

Vil du kigge på bilderne
Forfatter: 
Dato:  02-07-2006 10:15

Vil du se på bilderne på min präsentation og her: www.123hjemmeside.dk/j...en/1344553

Er deet Scirocco som du kender ? Se bort fra alderen.

0
0
Svar på denne tråd

beklager...
Forfatter: 
Dato:  02-07-2006 12:04

Det er ikke Scirocco. jeg har lige siddet og sammenlignet billeder og scirocco havde en gennemgående reglemæssig strimmelblis i hovedet og din hest har jo en der er afbrudt.

Han havde også kun en bagsok og en hvid kode på venstre forben.

Ydermere var Scirocco 172 cm høj og slet meget mere senet og spinkel end din hest er.

Jeg beklager ikke at kunne hjælpe dig. God vind i din videre søgen efter din hests fortid.

Mange hilsner fra Anja.
0
0
Svar på denne tråd

Tak, Anja
Forfatter: 
Dato:  02-07-2006 12:59
Mange tak. Jeg leder så ikke längere ikke Scirocco.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider