Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Har nogen kendt Zepptimus?
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 21:33

Hej. - Jeg søger nogen der kender noget til zepptimus' fortid. Hvor har han været i "verden" ? hvor meget dressur har han kunnet? osv Han er en dv vallak født i juni 1986.i Hjørring. brændemærket DK 051 og er efter Allegro. Jeg ved han er meget øvelsesstærk i dressur, så nogen har arbejdet med ham gennem årerne. - Jeg har for nylig købt ham og vil derfor gerne vide noget om hans fortid.

Her er et billede af ham - taget i januar 2006. -Han er nu 20 år gammel og har det stadig godt og ser godt ud. -Håber at høre fra nogen derude Hilsen Lone

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa1
Forfatter: 
Dato:  11-06-2006 12:33

¨Nå¨ jeg kan se du har fået billed ind af zepptimus skal jeg så ikke gøre noget ved de billeder du sendte til mig eller vil du stadig gerne have dem ind på din profil har nemlig haft for meget ballade til at have tiden til at ordne det ang billeder af egne føller + hoppen.

0
0
Svar på denne tråd

måske...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2006 14:37

Jeg tror den stod på Vadum rideklub for en del år siden. Min veninde passede ham og jeg har også redet ham lidt.

Navnet er i hvert fald ikke et man støder på så ofte...

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak for det.
Forfatter: 
Dato:  11-06-2006 23:55

Tusind tak for oplysningen. Det lyder rigtig spændende. Kan du hjælpe mig lidt nærmere mht. hvem jeg evt. skal henvende mig til i vadum rideklub? Har du evt. nogen ide om hvor mange år ( ca ) det er siden du har redet ham og set ham i vadum rideklub?

Knus fra Lone og Zepptimus

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 11:56

Hvem du skal henvende dig til ved jeg ikke, pigen der havde ham har ikke haft hest derude i flere år. Jeg mener hun hed Kristine. Det var i starten af 90'erne han stod derude. Jeg kan huske der var lås på boksen i et langt stykke tid fordi ejeren "glemte" at betale for opstaldning. Jeg mener han blev solgt omkring 1992, han var i hvert fald til salg da jeg skulle have ny hest i 92 og jeg kan ikke huske han stod derude da jeg fik min nye hest.

Min veninde har en del billeder af de heste der var opstaldet dengang, så hun er gået på udkig efter et billede af ham fra dengang.

0
0
Svar på denne tråd

ej - hvor spændende.
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 17:42
Ej - hvor det lyder spændende. - Det er virkelig pænt af dig og din veninde at i vil prøve at finde et billede. - Nej - hvor jeg glæder mig til at se det, hvis hun finder et. - Jeg vil prøve at henvende mig på vadum rideskole med de oplysninger du har givet mig. -Måske er der nogen der, som kan hjælpe mig videre. Den med hængelås på bokslågen den har jeg aldrig hørt før hahaha. - ja- Det var jo ikke så godt. Knus Lone
0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  15-06-2006 13:31
Jeg mener at kunne huske at der stod en hest der hed zepptimus, som lignede din, på Jetsmark Rideskole da jeg gik der i ca. 1994 - 1995, mere kan jeg desværre ikke huske. Men du kan jo prøve at ringe derop, der går stadig mange fra dengang deroppe og de kan helt sikkert huske ham, da han var en af de heste alle ville ride på (blandt andet fordi han var super til dressur). Hvis du ringer derop kan de sikkert hjælpe dig med et navn på hende der havde ham dengang =)

Permanent hårfjerning? Jeg sælger lasere der fjerner hårene permanent, uden du skal betale en halv bondegård på en klinik =)

Skriv til min mail for mere info =)

0
0
Svar på denne tråd

tusind tak skal du ha
Forfatter: 
Dato:  15-06-2006 20:02

Tusind tak skal du have. - Det vil jeg prøve. Måske er der nogen i jetsmark rideklub der kan hjælpe mig videre. -Det var pænt af dig at skrive til mig. Det er jeg glad for - knus Lone

0
0
Svar på denne tråd

oplysninger...
Forfatter: 
Dato:  16-06-2006 22:57
Hej Lone... Jeg har haft min pony stående i en periode omkring ´94 på jetsmark rideklub. Dengang stod zepptimus der. Ejeren hed Anne Reng og hun boede i Kås eller Pandrup. Jeg kan ikke huske hvad hun red på det tidspunkt men mener det var nogle lc klasser.
0
0
Svar på denne tråd

Har lige fundet noget...
Forfatter: 
Dato:  16-06-2006 23:41

Jeg har jo heldigvis gemt lidt ting fra mine ponyår. Sidder her med et stævneprogram fra udvidet klubstævne i Jetsmark 18-19 Juni 1994. Anne M. Reng starter på Zepptimus Lørdag: LC Cup dressur og LC2 Cup dressur. Søndag: LB dressur og Clear round spring. Så huskeren var altså ikke helt galt på den.

Med venlig hilsen

Ann

0
0
Svar på denne tråd

Hej belitze
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 17:12

Ej - -hvor er det altså spændende. - Dvs at nu kan jeg faktisk prøve om jeg kan finde en i kås - -eller en familie i kås der hedder sådan og håbe de kan huske hvor de solgte ham til.

Det må jeg nok sige. - Det er godtnok dejligt, når nogen er så hjælpsom. Tusind mange tak for det. - Knus fra Lone og Zepptimus

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  06-08-2006 11:34

jeg kender skam Zepp. Min gamle veninde var Anne Reng, og jeg har redet en del sammen med Zepptimus, ham og min hoppe var bedste staldkammerater.

Dejligt at se den gamle dreng, hvor han dog ligner sig selv.

Du kan skrive til mig privat så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig med at få Annes nummer.

0
0
Svar på denne tråd

ej - hvor er det dejligt.
Forfatter: 
Dato:  08-08-2006 23:12
Hej Jeg håber du har fået den mail jeg sendte til dig gennem nettet. Jeg ved ikke helt om jeg gjorde det rigtigt. - Men jeg er meget interesseret i at høre om hans fortid og snakke med Hende der ejede ham på det tidspunkt. - Og i er begge velkommen til at komme og hilse på ham. KNus fra Lone og zepptimus
0
0
Svar på denne tråd

Angående zepptimus
Forfatter: 
Dato:  02-11-2014 10:14

hejsa :-) jeg ved godt det er længe siden du har skrevet dette opslag, men håber lidt du kan hjælpe mig. Jeg har ejet en vallak ved navn Zepptimus men jeg kan desværre ikke se billedet på dette opslag. Kan jeg lokke dig til at sende mig en mail med billeder af ham. Det er rigtig mange år siden vi solgte ham og jeg kunne virkelig godt tænke mig billeder af ham, så jeg håber lidt du vil hjælpe og håber da endnu mere at det er min gamle hest du har skrevet om:-) Stephanie

0
0
Svar på denne tråd

svar til stefanie :-)
Forfatter: 
Dato:  13-11-2014 17:29

Hej Stefanie. Der er mig bekendt kun een hest registreret i hestedatabasen med navnet Zepptimus. :-) Han er i dag 28 år, og godt på vej mod de 29. Han har det stadig godt, men man kan godt se han er gammel nu. . Jeg ejer ham ikke længere, men det gør en veninde af mig, der bor ikke langt herfra. Hun er pensioneret dyrlæge og han går og hygger sig sammen med en gammel pony på 26 år og en yngre oldenborg hoppe på 17 år ;-). Jeg har vist et billede af ham og ponyen du kan se :-)

Billede

Her er et billede fra sidste vinter, hvor han er 27 år og havde godt med vinterpels. Han var en smuk smuk hest, i sine yngre dage :-)

3
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider