Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 vallak købt ved ellehammer( billeder)
Forfatter: 
Dato:  06-06-2006 08:01

Først lige billederne



Jupiter´s ejer har haft ham i 1 år og 9 mdr, han er købt ved palle ellehammer! Han er 6 år og skulle være en blanding af en DV/ old- men det kan jo ikke vides med sikkerhed, da han ingen papirer har! Han var ikke redet da vicki købte ham og han skulle vist kun lige være blevet kastreret som 4 års! han havde ikke noget navn- så jupiter er noget vicki har døbt ham! Han er en kraftig type- men kan sagtens bevæge sig og har et livligt temperament!

Håber nogen kan genkende ham og skriv endelig selvom du er det mindste i tvivl!

mvh melanie


Ejer af Nøddebo´s Charly Brown
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-06-2006 15:49

Det ligner meget en hest jeg ejede for nogle år siden. Jeg solgte ham til en dame ved Rødekro da jeg blev student i sommeren 2002.

Jeg købte ham på et marked i Løgumkloster.Han var omkring 160 i stang, jeg har ingen billeder på min computer, men et sted derhjemme har jeg nogle. Men jeg købte ham som en 5 års, så enten er det ikke ham selvom det ligner ham utrolig meget, eller snyder alderen.


Mvh Malene

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-06-2006 15:52
Jeg kommer desuden selv fra Sønderborg oprindeligt.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-06-2006 16:27
Nu har jeg kigget nærmere på ham, og det ER ham med 99 % sikkerhed. Har han et lille ar inderst på det ene forben?? Det fik han engang da han skulle transporteres, hvor han trådte ved siden af på lastbilen. Jeg solgte ham som sagt t Rødekro, men kom i tanke om at det var nærmere betegnet i Agerskov. Jeg havde ham med til et par ringeridninger, og han var lidt en bestemt og livlig herre. På marken kunne han også være lidt bestemt overfor de andre.Jeg døbte ham for øvrigt martell dengang jeg købte ham, og hende jeg solgte den til kaldte ham også det.
0
0
Svar på denne tråd
 
 mwolter
Forfatter: 
Dato:  06-06-2006 16:43

hej igen!

Har sendt dig en privat besked

mvh melanie


Ejer af Nøddebo´s Charly Brown
0
0
Svar på denne tråd
 
 er der virkelig ingen
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 16:30
der kender jupiter?

Ejer af Nøddebo´s Charly Brown
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 18:11
Var det ikke den mwolter havde haft så?

Hilsen Frederikke


Chanel & Soffy!


Hvorfor nøjes?



Hoppeplag sælges! Evt. bytte med ældre!

Kontakt via beskedcenter


0
0
Svar på denne tråd
 
 nej det var det ikke
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 21:38

den mvolter havde skulle have et ar på det ene forben og det har jupiter ikke... Så vi leder stadig efter en der kender jupiter.

mvh melanie


Ejer af Nøddebo´s Charly Brown
0
0
Svar på denne tråd
 
 rykker lige op
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 08:27

Er der virkelig ingen der kender ham her?

mvh melanie


Ejer af Nøddebo´s Charly Brown
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-06-2006 17:50

Hej jeg fik også nærstuderet billederne, og hvor ligner min Martell bare Jupiter. Den eneste forskel er at hans blis er lidt anderledes end Martells foroven, Martell´s har et lille indhak foroven. Ellers er de som 2 dråber vand, fuldstændig identiske.


Håber i fiinder ud af hans fortid.


mvh Malene

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider