Jeg har haft efterlysning inde för, men pröver nu igen. Dv vallak mrk 114. Ca 168 i stang. Ifölge dyrlägen 8-9 år, men det er usikkert. Han har hanetrit i perioder. Vi köbte ham fra Lynge i December 2005. De havde bare haft ham i en måned.Han havde ret tydeligt bare gået i lang tid uden träning. Han er tydligt ret meget dressur redet. Han er meget söd at have med at göre. Da han ingen papirer har er det jo muligt at han har väret sendt til slagter, så kig lige en ekstra gang, måske tror du at han er "död" Jeg har idag opdateret min hjemmeside med nye billeder af ham. Er der ikke en der er söd at lägge et af de nye ind her, det kan jeg nemlig ikke finde ud af. Tak !
Hjemmeside ;www.123hjemmeside.dk/johannessen
Se under No name. Klik på bilderne for at göre dem större. Virker de bekendte, men du vil gerne se dem bedre så skriv en besked til mig. (Piger der har kendt en hest der hedder No name behöver ikke at skrive til mig, det er IKKE hestens navn, erfaring !)
Söger oplysninger på DV VALLAK, Mrk DV114. 8-9 år. Hanetrit i perioder. 168 cm , speciel blis, 4 sokker. Se han på min präs eller hjemmeside.