Jeg søger en DV hoppe på ca. 1,55
- brun med sort man og hale
- lille stjerne og en lille hvid sok+hov
- meget indfodet og har meget små hove
- må ca. 10 år nu, mener hun må fylde 10 i juli.
Der er ikke stamtavle på hende, men hun er efter Last Lagano og avlet af Carl Krabbe. Hendes "stamtavle" navn er som skrevet Little Love. Hun er en ilter dame, nervøs anlagt, super super springhest. Hun har desværre også lidt løse bagben...
Jeg lånte hende i et år fra 2003-04. Jeg skulle have købt hende, men pga uoverensstemmelser med ejeren, blev det ikke sådan. Hun blev sendt tilbage til Lars Frederiksen (hvor hun også blev købt fra af hende, jeg havde lånt Little Love af).
Hun blev solgt kort tid efter til en pige, jeg sidenhen fik kontakt med, men desværre gik det galt imellem dem, så Little Love blev igen sendt tilbage til salg ved Lars. Indtil i starten af marts i år stod Little Love stadig ved Lars.
Jeg ringede til Lars for ca. 14 dage siden og fik at vide, at nu var hun solgt til en sød lille dame (hans ord) på sjælland, men mere kunne jeg ikke få at vide. Så hun er solgt efter marts 2006.
Kender du nogen, der har fået en hest, der lyder som denne, eller er det måske dig der har købt hende?
Jeg vil meget gerne i kontakt med dig, og høre hvordan det går med Latuna (det var det navn jeg gav hende) Hun er ikke en helt nem hest, men jeg har et par gode råd, der måske kan hjælpe dig.
Jeg har billeder af hende, men kan ikke selv lægge dem ind, jeg vil prøve, om jeg kan få lagt et ind.