Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Beady - bellu, Rønja
Forfatter: 
Dato:  22-05-2006 12:04

Hej.

Da jeg gerne vil sætte min hoppe, Beady-Bellu, i fol har jeg brug for nogle oplysninger om hendes fortid. Jeg ved at hun er efter en hannoveraner hingst der hed Bellucci og efter en hoppe der hed Rønja. Hvis nogen ved hvilken race og personlighed Rønja var må I meget gerne skrive til mig. Så vidt jeg ved var hun Welsch pony.

Beady - Bellu er i følge papirerne opdrættet på Stutterigården i Silkeborg hos Thorvald Axelgaard. Kender nogen ham?

Jeg kan se at Beady- Bellu har haft føl tidligere og er interesseret i at vide noget om det føl. - Race, temperament, farve, uddannelse osv. I parpirerne kan jeg også se at Beady bla. har stået omkring Hillerød og ejeren før mig havde hende opstaldet ved Slangerup.

Så skriv endelig hvis du ved noget!

Se min præsentation
0
0
Svar på denne tråd

Hopperne..
Forfatter: 
Dato:  26-05-2006 18:04

Her er lidt om Rønja:

Ident: 7640165 Avlsforbund: LU Land: Danmark Navn: RØNJA Køn: Hoppe Fødselsdato: 01-01-1976 Farve: skimmel

Hendes registrerede afkom:

Ident: 9110242 Avlsforbund: LU Land: Danmark Navn: RUBENIA Køn: Hoppe Fødselsdato: 10-05-1991 Farve: skimmel Opdrætter: Th. Axelgård Far: Ident: DH 357 DV DK Navn: BELLUCCI Født: 28-06-1983 Mor: Ident: 7640165 LU DK Navn: RØNJA Født: 01-01-1976

Ident: 9200114 Avlsforbund: LU Land: Danmark Navn: BEADY-BELLU Øvrige identer: 208333199200114 LU DK Køn: Hoppe Fødselsdato: 01-05-1992 Farve: skimmel Mærke: Avlsforbund: LU Mærke: 114 Opdrætter: Thorvald Axelgaard Far: Ident: DH 357 DV DK
Navn: BELLUCCI Født: 28-06-1983 Mor: Ident: 7640165 LU DK Navn: RØNJA Født: 01-01-1976

Hingsten Belluci har en stamtavle der går 3 led tilbage, den kan du finde på hestedata. Har du ikke adgang så skriv til mig, så skal jeg lave den til dig. Rubenia og din hest er helsøstre og den er også skimmel. Håber du kan bruge det til noget.

Hilsen Pia

- Et liv med en traver er et liv med fest og farver -

0
0
Svar på denne tråd

Rønja, Beady-Bellu og Rubenia
Forfatter: 
Dato:  29-05-2006 13:36

Hej mange tak for svaret og oplysningerne.

Kendte du selv Rønja og kan du bekræfte om hun var Welsch.

Og hvis nogen ved mere om Beady og Rubenia er jeg stadig meget interesseret i at høre nærmere.

Se min præsentation
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider