for et års tid siden arvede jeg en hest ved navn Shakman. han er fra 1985 og efter hingsten Locarno. i Shakmanis yngre dage rejste han rundt i hele europa som voltigeringshest. han er omkring 1,70 i stang, mørkebrun med blis og to sokker. en på bagben og en på forben. jeg arvede ham fra en mand der heddder hugo heckhser, som har købt ham af en dame jeg ikke lige kan huske navnet på.
Shakmani stod indtil sidte sommer hos kirsten Bruun i Meløse tæt ved skævinge 11 km fra Hillerød, han har også stået i skævinge på falkensteen ridecenter.
jeg søger efter hans fortid fordi jeg syntes det ville være intressant at finde ud af hvad oh hvor han har været. så er der nogle der kender noget til ham så skriv eller ring (60159370) endelig. det ville jeg blive meget glad for.

han er sådan en rar gammel hest og vil gerne vide noget mere om ham se billeder og sådan noget.
ER DER NOGEN DER KENDTE SHAKMANI???
idag nyder shakmani sine gamle dage på kildegården i kåstrup, 4 kilometer fra kalundborg. han er en glad gammel hest med masser af liv og glimt i øjet en meget stor personlighed. så hvis nogen ved hvem han er/ var dengang så skriv!!
venlig hilsen henriette (og shakmani)