Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Far: Boheme Mor: Randigirl Søskende t min he
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 10:27

Hvis det kan lade sig gøre så synes jeg det kunne vare sjovt at vide lidt om min hest´s søskende hvor de er henne af og om de måske ligner hinanden.

Nogen der vil kendes ved dem?

1. Ragger født 9. april 1990 Hingst/ vallak

2. Rachel-Girl født 29. marts 1991 Hoppe

3. Racheli født 11. marts 1994 Vallak

4. Raquel- Girl født 3. marts 1995 Hoppe

Har selv en vallak som hedder Ragfael og er fra 1992.

0
0
Svar på denne tråd

9 afkom
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 11:04

Randi-Girl har nu fået ialt 9 afkom. Jeg har set de 3 af dem.

Ragger (90, e. Boheme) har kort stået opstaldet hos min svoger, jeg tror stadig han ejes af den samme.

Rachli (94, e. Boheme) har også stået dér, han blev solgt til Køge tror jeg det var.

Rabin (96, e. Vemmetofte Rainman) stod dér såmænd også. Han blev aflivet/døde af kræft i tarmen. Men iøvrigt en super lækker hest.

Raquel-Girl (95, e. Boheme) er vist stadig hos opdrætteren og har fungeret som avlshoppe.

Men dem jeg har set har lignet hinanden uhyggeligt meget, ikke så store, meget harmoniske og med fine gangarter. Og så har de været brune uden eller med meget små aftegn.

0
0
Svar på denne tråd

Charlotte
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 16:12

Hej Charlotte

Ved godt at hun har fået flere afkom det kan jeg se under Lr. men det er kun de 5 der er helsøskende.

Så vidt jeg kan se vedr. rachli så har han startet nogle stævner i solrød... har prøvet at sende èn muligvis ejer en mail.

Ragfael er brun med få aftegn 165 i stg... har en lidt varmt temprament engang imellem og nogle gange løse bagben... især hvis han føler sig usikker... Ja og så er han jo endt på Lolland hos mig en hest med meget personlighed...

katja

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider