Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Haster p.g.a konkurrencepas
Forfatter: 
Dato:  15-05-2006 16:20

Jeg står med en pony, jeg købte for 1½ år siden. Fandt sener ud af hun er brandemærket, da vi klippede hende. Men hendes papir har vi ikke, og ham jeg købte den af, kender heller ikke noget til papierne.

Jeg står og mangler hendes oplysninger / papir, da vi skal have lavetkonkurrencepas på hende i denne uge, da hun skal med til stævnet på Mors næste weekend.

Alt jeg kan sige er at hun er næsten hvid, har været skimmel, 146 cm i stang. Brænde mærket årgang 91 med nr. 279

Billeder kan mailes.

Håber virkelig nogle kan hjælpe.

Mvh. Mette

Stald Midt-Night

0
0
Svar på denne tråd

har du prøvet
Forfatter: 
Dato:  15-05-2006 21:57
at kontakte det avlsforbund der har brændemærket den???

hvad skulle man gøre uden sine muler....

Dressur part søges til oldenborger hoppe 9 år.

kapacitet MA dressur.

Se evt. under hest søger rytter.

Kontakt mig via besked eller tlf.

0
0
Svar på denne tråd

du skal ringe
Forfatter: 
Dato:  16-05-2006 11:25

til landskontoret for heste, de kan hjælpe dig. Men du når ikke at få lavet noget pas inden det stævne, så det kommer du ikke til.

Først skal papirerne skaffes.

Så skal du have en besigtiger ud og dernæst går der ca. 2 uger inden du får passet.

Så 3-4 uger kan der snilt gå før du kan få dit hestepas.

Med venlig hilsen
Mette

0
0
Svar på denne tråd

Hej Mette
Forfatter: 
Dato:  16-05-2006 13:58

Landskontoret har nu arbejdet på sagen i 2 måneder, for en måned siden, fant de frem til avleren. Vi har via landskontoret sendt billeder til avler,efter landskontoret har talt med avler over telefon, hvor avler indvilligede i at hjælpe os. Det er nu en måned siden. Avleren svare bare hverken mail eller telefon. Landskontoret har ikke opgivet i nu, men bliver vi nød til at melde fra er det op over hvis vi skal have en chance for at fålidt penge retur.

Jeg spurgte her inde, for hvis der nu var en der kender min pony og kan bekræfte hvilken pony det er, ville det være til kæmpe hjælp.

Jeg har nu via en anden her inde fra, nok fundet ud af hvad ponyen rigtig hedder, og måske hvem der har avlet den. men mangler telefon nummer / adresse på vedkommende for at kunne gå den vej.

Stald Midt-Night

0
0
Svar på denne tråd

hvad så med
Forfatter: 
Dato:  16-05-2006 20:38

avlsforbundet, som faberge skriver. Ved du hvilken race hun er?

Med venlig hilsen
Mette

0
0
Svar på denne tråd

Det vil jeg prøve
Forfatter: 
Dato:  16-05-2006 21:37

Det vil jeg prøve i morgen så, hvis ikke landskontoret har fundet løsningen. Vi tror nemlig det er en dansk sports pony.

Tak.

Hvis nogenlige ved hvem i dansk sports pony jeg skal kontakte så skriv endelig

Mette

Stald Midt-Night

0
0
Svar på denne tråd

Opdatering
Forfatter: 
Dato:  18-05-2006 21:16

Hej alle sammen.

Vil bare sige at der nu er kommet gennembrud i mine manglende oplysninger om min pony. Vi har nu fundet frem til tidligere ejer som kunne bekræfte hvilken pony der var tale om, så jeg får nu et konkurrencepas på ponyen tirsdag eller onsdag, og vi når vores morsø stævne.

Mvh. Mette

Stald Midt-Night

0
0
Svar på denne tråd

Det var da dejligt.
Forfatter: 
Dato:  19-05-2006 11:11

Held og lykke til stævnet.

MVH Vibeke

Egeskovgård

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider