Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Chello , stor Kat 1 , 7-8 år
Forfatter: 
Dato:  04-05-2006 11:49

Hej

Jeg har lige fået en ny pony , ( Det er IKKE kan på min præs )

Han hedder Chello , 7 år , 8 d. 1 September , 148 i stang , (er næsten 100% sikker )

Mørkerød , men en lidt skæv blis , der starter lige midt i panden , og går lige så stille ud i et af næsebordene. Han har en hvis sok (kan ikke huske hva ben ) Men den hvide sok er på et af bagbenene. Han har Lange stærke ben , og en normal muskeløs krop .

Han har vildt Lange be , og Lang ma og pandelok .

Jeg købte ham af en pige ved navn Mie , i næstved . Hendes mor hed Lone . det var vidst nok Størlingevej 4 tror jeg , en lille gård med 3 heste .

Jeg kan bruge alt , så skriv !

¤ Bella ¤

Dog uden Jolly nu . *SUK*

Men Nu med Mister Chello ! <`333

Rigtige ryttere rider Connemara og blandinger ;)

0
0
Svar på denne tråd

Hej bella.
Forfatter: 
Dato:  06-05-2006 08:59

Hej bella.

Jeg har ejet en pony ved navnet flying don chello. Aftegn alder og højde passer på din pony. Jeg solgte ham fra jylland til haslev på sjælland for nogle år siden. Til en mor og datter. der er et billed af ham i min præsentation. har flere billeder. har du evt et billed af din?

for kan fortælle meget om ham så,

mvh michaela

Elsk mens du lever...

michaela Og super hyppen halifax

0
0
Svar på denne tråd

Hej igen
Forfatter: 
Dato:  06-05-2006 18:48

Hej igen.

Chello som jeg havde har en hvid sok på højre bagben, en mindre sok og de andre tre ben er lysere forneden end resten af kroppen om sommeren. Hans blis er som du beskriver og også højden. Ham jeg havde er fra 1 Juni 1998. Men det kan folk jo ændre på. Han er blandet af Quater og newforest.Han har/havde en lille bule under maven, et gammelt arvæv. Han er utrolig kælen og tillidsfuld og elsker opmærksomhed og at lave noget. Da jeg havde ham kunne han godt blive småsur når han spiste.

Ja er det samme hest så kan jeg fortælle dig alt fra han blev født og til jeg solgte ham som 4 års, har selv trænet ham.

Jeg kan maile dig nogle billeder evt.? Men skriv en besked til mig hvis du tror det er samme hest, hvilket jeg tror det er.

mvh michaela

Elsk mens du lever...

0
0
Svar på denne tråd

hej for dig og hej for mig ..
Forfatter: 
Dato:  11-05-2006 19:52

Ja, det ligner ham, Jeg skal til Jagt på søndag, der kommer nok billeder , har du andre billeder af ham ? det ligner ham lidt, og de købte ham også som 4 års.

Men nu har han kun EN sok på højre bagben .

Har du flere billeder ?

¤ Bella ¤

<`333 Dog uden Jolly nu . *SUK* <`333

www.Isabellasbutik.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

hej for dig og hej for mig ..
Forfatter: 
Dato:  11-05-2006 19:55
Men til Haslev ? det skulle have været til Næstved, og jeg håber ikke folk retter på sådan nogen på alderen !

¤ Bella ¤

0
0
Svar på denne tråd

Hej Bella.
Forfatter: 
Dato:  12-05-2006 06:10

Hej igen.

Han har også kun en sok på højre bagben og ikke nogle sokker på de andre. Det jeg mente var at han er lysere for neden af benene end for oven om sommeren, men kan jo ændre sig med alderen.

Jo han blev solgt til haslev som knap 4 års, men de kan jo sagtens have solgt ham videre. Jeg mistede desværre kontakten med dem som købte ham på grund af økonomiske stridigheder ( de havde problemer med at betale ham).

Hvis du gir mig din email adresse så kan jeg sende dig resten af dem jeg har. Jeg har også et af hans hoved hvor du tydeligt kan se hans aftegn.

det med alderen og at snyde. Eftersom han er blanding og uden papirer er det tit at folk selv fastsætter en fødselsdato i året.

Året passer jo, bare ikke datoen.

Ham her er fra 1 juni 1998 og ikke 1 september.

Jeg har selv trænet chello op, og tilredet ham, han bar i en ilde tilstand da jeg købte ham i tidernes morgen. Han er også trænet i western og kan lidt cutting.

men alt det kan du få mere at vide om..smil.

men send gerne din email adresse og så sender jeg billeder af ham. Jeg har også stadig dyrlægeattesten og den gamle kontrakt ogsv på ham.

mvh michaela

Elsk mens du lever...

0
0
Svar på denne tråd

hej for dig og hej for mig
Forfatter: 
Dato:  12-05-2006 20:53

Du må være dygtig til at ride, for alle mine veninder siger han bærer sigs elv rigtigt godt, og går meget stabilt på biddet. Det lyder som ham, og ja, Haner lidt lysere for neden end for oven,

her er min e-mail, det er også msn:

Isabella_muz@hotmail.com

Han har stadig lang man ;)

og vi red i skoven idag, det r VILDT dejligt at han er så rolig, jeg red i dyrehaven

Hva er det der Western Cutting ?

Hvis det er ham, kunne du så måske sende papirende til mig?

¤ Bella ¤

0
0
Svar på denne tråd

Hej igen
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 07:32

Hej bella.

Jeg har sendt dig en mail med billeder af chello.

ved ikke om du har modtaget den??

mange hilsner michaela

Elsk mens du lever...

0
0
Svar på denne tråd

hej for dig og hej for mig ...
Forfatter: 
Dato:  18-05-2006 21:42

Hej

Jeg har svaret ¨på din mail , og er 110% det ER ham

¤ Bella ¤

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider