Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Et godt råd til alle...
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 00:19

Jeg kan huske der før har været et indlæg lig dette, så nu vil jeg lige lave et igen.


Alle jer der efterlyser, kan i ikke prøve at lave en overskrift der fortæller lidt mere end bare "Jeg savner min pony"?


Sørg for at skrive i overskriften lidt om hesten, navn, farve, alder, evt. postnummer hvor hesten boede/bor.

Der er f.eks. måske ikke så stor chance for at en hest fra København pludselig dukker op på skagen.


Jeg læser jævnligt efterlysninger, men jeg gider altså ikke at gå ind på alle sammen, da der er mange. På denne måde ville man kunne vælge dem der ikke var relevante fra let.


Et eksempel på en overskrift kunne evt. være "Cille, DVhoppe, 18 år"


eller


"musse, fjordhest, jylland".


Bare et godt råd


Husk at glemme bagateller

Husk at nemme hvad det gælder

Husk at elske, mens du tør det

Husk at leve, mens du gør det

Citat: Piet Hein



4
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke sikkert
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 08:26

Først vil jeg sige at jeg 100% kan følge dig i meget af det du siger. Jeg har fundet to efterlysninger jeg kunne bruge herinde.


Den ene var mine forældres tidligere hoppe, der var endt i Nordjylland, så den er faktisk trods din tro langsomt flyttet gennem hele DK. Født i Nordsjælland og via Vestsjælland, Fyn og Midtjylland endt i Nordjylland.


Den anden var en opdrætter der søgte vores naboers pony.


Fælles for begge annoncer var en super overskrift, så jeg allerede ved at læse den, var 99% sikker på at det var de nævnte heste der efterlystes.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Ang Hyp info
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 08:41

Det er jo rigtig men der kan jeg jo så sige jeg har et problem for jeg ved ikke hvad forhåndværende ejer sagde om mit føl da han solgte det har kun et enkelt billed som 1½ års og det er jo ikke så meget at gå efter har skrevet hun er ½ traver/½ araber mener også jeg skrev farve husker det ikke præsist.


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 10:49

Der er også mange der skriver navn på hesten, men de har selv givet hesten navn. Eller hvis den ikke har stamtavle er der stor chance for at den har skiftet navn.

Så om det er en du søger eller har så lad være med at skrive navn i overskrift hvis den ikke stamtavle.

Så kunne overskrift være:

sort pony, hoppe, 133cm, ca.12år

eller

Fjordvallak, 146cm Uden alder hvis man ikke er sikker på den.


Hilsen Anni


Anni og Hannibal!!
Som altid er i vankeligheder, men har meget sjov ud af det

hjem.tele2adsl.dk/aaengensponygaard

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg læser også
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 22:43
kun de annoncer, hvor der er noget der lyder bekendt i overskriften...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Charlotte...
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 22:57

Selvfølgelig er det muligt at en hest fra den ene ende af landet kan dukke op i den anden ende.


Men stadig tror jeg de fleste vil læse de annoncer der har en overskrift man kan genkende noget ved. Jeg er f.eks. opvokset i Ballerup, så hvis nogen pludselig skrev at de søgte en hest fra ballerup, ville jeg straks læse annoncen.


Husk at glemme bagateller

Husk at nemme hvad det gælder

Husk at elske, mens du tør det

Husk at leve, mens du gør det

Citat: Piet Hein



0
0
Svar på denne tråd
 
 Og...
Forfatter: 
Dato:  24-05-2006 08:36

Jeg kunne ikke være mere enig, derfor her jeg heller ikke skrevet navne i overskriften på dem jeg efterlyser.


Men jeg synes lige at dette indlæg skulle op så folk kan læse det igen, for der er desværre mange der ikke skriver en ordentlig overskrift.


Desuden undrer det mig at mange ikke svarer på de indlæg der er kommet til dem. Flere gange ser jeg at folk nærmest ignorerer dem og bare skriver "rykker op" uden at svare de folk der skriver og spørger lidt yderligere til hesten!



:-PDet er kun din egen samvittighed, der sætter grænser for hvad du kan tillade dig at sige offentligt!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Er enig i hva i siger
Forfatter: 
Dato:  27-05-2006 18:25

Jeg kunne da ik være mere enig

Men har efter hånden fattet pointen ik

Og har fulgt jeres råd


Sunshine:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hildetøzen...
Forfatter: 
Dato:  04-06-2006 23:03

Tak for oprykningen


Det undrer også mig hvis folk ikke svarer, men på den anden side kan de jo sagtens have svaret privat over mail eller besked. Mon ikke der er mange der gør det?




Husk at glemme bagateller

Husk at nemme hvad det gælder

Husk at elske, mens du tør det

Husk at leve, mens du gør det

Citat: Piet Hein



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hold da op...
Forfatter: 
Dato:  06-06-2006 23:55

Min tråd er blevet fremhævet og sat fast. Jeg er beæret


Husk at glemme bagateller

Husk at nemme hvad det gælder

Husk at elske, mens du tør det

Husk at leve, mens du gør det

Citat: Piet Hein



0
0
Svar på denne tråd
 
 ciller...
Forfatter: 
Dato:  07-06-2006 00:17
hehe... :-D Det har den været siden jeg skrev mit indlæg om at den skulle op så folk kunne læse det igen :-D


:-PDet er kun din egen samvittighed, der sætter grænser for hvad du kan tillade dig at sige offentligt!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Havde jeg bare tænkt på det..
Forfatter: 
Dato:  08-06-2006 21:46

Jaa , det tænkte jeg ikke så meget over da jeg satte mine ind.

Det er jeg lidt ærgelig over faktisk.

For det er jo rigtigt nok


Dumt gjort. Tænkte bare på at få efterlyst mine heste


Nebraska & Tøsen , hvor er i <3 ?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hildetøzen...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2006 00:25

Hehe, der kan man bare se


Eller det er jo så hvad jeg IKKE gør. Ser, altså


Husk at glemme bagateller

Husk at nemme hvad det gælder

Husk at elske, mens du tør det

Husk at leve, mens du gør det

Citat: Piet Hein



0
0
Svar på denne tråd
 
 Skipper Asland
Forfatter: 
Dato:  10-06-2006 20:46

Jeg ser så lige hestens navn...og vupti jeg skrev hvad jeg vidste


Så ja en god overskrift med navn, den giver pote, hvis man kender hesten...heller ikke jeg gider åbne dem alle sammen.


For 2 år siden, så jeg også et navn, den gav også pote med det samme...og hvor er man glad når man kan sætte ejer i forbindelse med sin gamle Pony/Hest.


Mvh. Dutten

0
0
Svar på denne tråd
 
 Knud Remin
Forfatter: 
Dato:  17-06-2006 22:46

Jeg er bare på røven med at finde min. Han har jo ikke fået sine papir med så maske han hedder Peter pan nu. Ved blot at Knud Remin solgte ham hurtigt videre. Håber ikke han er slagtet idet han var lidt speciel. Jeg reddet ham i sin tid fra at blive brugt af dyrlæge højskolen som Blod doner. JEG SAVNER HAM... Ville gøre hvad som helst for at få ham igen.

Belinda


Belinda Turner
0
0
Svar på denne tråd
 
 Belindaturner
Forfatter: 
Dato:  17-06-2006 22:56
Et billede ville gøre meget :-) Har du sat sådan et på efterlysningen?

:-) If you see someone without a smile, give them yours (-:

0
0
Svar på denne tråd
 
 jo tak
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 22:40
Har forsøgt at sætte et ind. Men er en nørd og kan ikke finde ud af det...

Belinda Turner
0
0
Svar på denne tråd
 
 har lige lavet et indlæg..
Forfatter: 
Dato:  28-06-2006 19:56
Dem jeg efterlyser har stamtavle med det navn jeg har skrevent.. men alderen på dem kan jeg ikke presis huske *snøft*

Elsker Min dejlige drømme hest! Ma Fila Noir. Oldenborg er den mest nice race :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 ???...
Forfatter: 
Dato:  15-08-2006 22:51
hvordan får man billed på inlæget??


0
0
Svar på denne tråd
 
 Billede
Forfatter: 
Dato:  15-08-2006 23:02

Billedet skal befinde sig på nettet et sted. Så højreklikker du på billedet og klikker på "egenskaber". Der står så en adresse. En lang en på to linier. Den kopierer du.

Så går du ind i det indlæg du er ved at skrive og trykker på knappen der ligner et landskab (det er ved siden af smiley-ansigtet, når du skriver et indlæg). I den øverste rubrik hvor der står URL, højreklikker du og trykker "sæt ind" så du får adressen fra billedet ind der. Og så trykker du OK. Så kommer billedet i indlægget...


Håber du forstod hvad jeg skrev. Det er lidt rodet at forklare :-)



Hilde Knab - *26. marts 1981 ¤6. juli 2006 - elsket og savnet


:-) If you see someone without a smile, give them yours (-:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har lige lavet min om!!!
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 18:06

Jeg har lige lavet en ny efterlysning på Emil, efter jeg har læst, at der mange, som ikke bryder sig om at læse dem, hvor der kun er hesten's navn!


Håber at den er OK nu!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ang billedet!
Forfatter: 
Dato:  06-09-2006 11:19

Det er ikke nødvendigt med egenskaber og alt det andet indviklede...


hav billedet på nettet et sted...

højreklik på billedet

klik på kopier

gå ind i din efterlysning

højreklik et sted i rubrikken

vælg indsæt


Voila!

ligesom når man copy-paster tekst i word elelr lignende...


0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg kan blive så gal
Forfatter: 
Dato:  16-09-2006 13:07

Jeg bliver simpelthen så tosset, når folk som overskrift skriver:

'Hvor er min gammel pony?' eller 'Kender du Per' osv.

Jamen, hvis skribenten vil have folks opmærksomhed, hvad så med at skrive, f.eks. '2er, 95, rød hoppe' eller lign.

Uhh, jeg vil SÅ gerne hjælpe andre folk med at finde svar, men jeg gider sørme ikke læse tyve indlæg igennem med overskrift 'Her du set Sorte Per?' -Der er nok over hundrede heste/ponyer i Danmark, som hedder Sorte Per?

Jeg har selv søgt en pony herinde, jeg havde en overskrift alla 'rød hoppe, blis, 135, 92' eller lign. og jeg fik svar. Ponyens sidste ejer blevet fundet og jeg var super lykkelig.


Så for jeres egen skyld, så skriv en informationsrig overskrift..


Knus fra Vinnie_M, farmakonom stud.
.
Part søges til smuk dressurhoppe
Se min præs. eller hjemmeside for mere info og billeder
.
Hjemmeside opdateret med billeder den 14. september
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ihh hvor kan jeg godt forstå dig!
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 23:42

Jeg kan 100% godt forstå dig.. Der er meget større chance for at finde en hest man savner hvís man skriver andet end: Ved du hvor min hest er!!


For man gider sku ikke at gå ind i alle sammen, og for det meste går man jo faktiske bare ind i den der har en overskrift der lyder spændene!!


Med venlig hilsen Michelle


Min dejlige oldenborg MAHJONG!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hey hey
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 15:26
Så meget kan der faktisk ikke stå som overskrift...

0
0
Svar på denne tråd
 
 du har ret
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 12:05
Du har så evig ret.

Kristina & Mademoiselle

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm...
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 17:57

Forstår ikke rigtig at i mener at man ikke skal skrive navn.

Jeg vil AlDRIG ændre min ponys navn.

Jeg ville også helst at der står hvad hesten hedder og hva race den er så jeg hurtigt kan se om det er min pony for der er jo sikkert flere heste der er 12 år og er 135 cm.

Men jeg kan jo ikke bestemme hvad andre skal skrive. :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Et nyt råd
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 22:13

Tænkte jeg lige ville skrive i dette geniale indlæg så vi lige kunne samle de forskellige råd.


Det er egentlig mere en opfordring end et råd - Kunne folk der søger hest ikke være sød og samle deres efterlysninger i samme tråd og ikke oprette flere fordi man forståelig nok er lidt desperat - Det rykker nemlig andres indlæg ned!


Så vær lige sød og samle jeres nye oplysninger eller bare general information i samme tråd.


/Mille

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dildahlgårds Kira
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 18:34
Husk også at søge på jeres hests navn på Google før I opretter indlæg.

Der er store chancer for, at hesten har startet stævner og resultaterne ligger på nettet.


- Sasma
SN-Foto.dk - amatørfotografering
part søges i kbh området!
send pb for mere info.
0
0
Svar på denne tråd
 
 prøv her
Forfatter: 
Dato:  24-07-2007 15:06

I kan også prøve at søge efter jeres hest på www.hestegalleri.dk!



*Good As Perfect*



Fra traver til dressur- og springhest

Jeanette Friis Jensen

Vestbirk Efterskole 06/07 og 07/08

Hellere lille og charmerende, end stor og irriterende

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nougat! <3'
Forfatter: 
Dato:  26-08-2007 19:29
Det har jeg også gjordt ved Pretty, men ingen har svaret :(


x RegitZe & Nougat x

- kun os 2{L}

0
0
Svar på denne tråd
 
 SÅDAN !
Forfatter: 
Dato:  01-09-2007 12:25
sådan skal det være. (:
0
0
Svar på denne tråd
 
 indlæg
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 16:09

jeg vel bare høre ad om det så ikke er muligt at sætte bilde ind hvis man ikke har det på nette. hvis dette er tilfældet så er den gamle hestenett beder end det nu. for jeg kan ikke se hvorfor jeg skal ligge dem ind på nette for, de er jo i min præsenntation. og før kunne man jo hente dem der. hvorfor så lave om på det?


frisk rytter ;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Aslig.
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 23:38

Der er ikke lavet om på noget mht. billeder. Man kan stadig have billederne på sin præsentation, og derfra lægge dem ind i en tråd på Ryttersnak.


Når billederne er på præsentationen, er de jo allerede på nettet. ;)


Mvh

Salvia

RS-moderator

Heste-Nettet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 indryk af bilder
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 09:22

man kan jo ikke hente dem der hvor jeg plejer at hente dem i min mappe på min computer, men det kan jeg da ikke så der er lavet om på det.


frisk rytter ;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Aslig.
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 01:16

Man har aldrig kunne sætte billeder direkte fra ens egen computer og ind i et indlæg i en tråd her på Heste-Nettet.dk.


Billederne skal ind på ens præsentation, eller andet sted på internettet først. Sådan har det altid været, og det er der ikke lavet noget om på.


Mvh


Salvia

RS-moderator

Heste-Nettet.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 Sletning?
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 15:35

Hvordan sletter man en efterlysning? Jeg har lavet en ny med opdateret overskrift, efter jeg har fået nye oplysninger.


Karen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Karen (Amager)
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 11:56

Det kan man ikke. Har man nye oplysninger i sagen, eller en ændring/tilføjelse til overskrift eller indhold, må man skrive dette ind i et nyt indlæg i tråden.


Tråde og indlæg slettes kun, hvis de overtræder adfærdsreglerne.


Mvh

Salvia

RS-moderator

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-01-2009 21:32

Jeg har skrevet min hests navn i overskiften for jeg ved at han havde samme navn før den ejer jeg købte ham af, købte ham. Hun sagde nemlig at hun ikke brød sig om navnet, men det var noget med at hans daværende ejer godt kunne lide den form for navne... Så går udfra, da han har et lidt anderledes navn, at hvis en kender ham, også lægger mærke til min annonce



Venlig hilsen

Michella



~ ~


Charlie



Søger undervisning af rytter der selv rider min. LA niveau

0
0
Svar på denne tråd
 
 Synes der er nogle gode råd
Forfatter: 
Dato:  10-12-2009 16:24

.. i denne tråd..


Jeg har umiddelbart bare skrevet min gamle hests navn, da jeg er RET sikker på der ikke er andre med hans navn.. Han har stamtavle, men jeg kan selvfølgelig ikke være 100% sikker på at den følger med..
Så han kan jo gå under et andet navn..


Nå håber nu alligevel, at der er mange der kigger på efterlysningen, og at jeg få noget ud af det..


/Heidi


Den, der siger, det ikke kan lade sig gøre, skal ikke afbryde den, der gør det.
0
0
Svar på denne tråd
 
 til alle der søger heste inden i søger
Forfatter: 
Dato:  15-01-2010 23:05

til alle der efterlyser:

Hvis det er en traver prøv at skriv navn evt i google så har stor chance.

Jeg lige funde to heste nogle havde ledet efter længe, de var nye på hestegalleri


eller prøv hestegalleri der kan man skriv race årgang osv og navn og de fleste gange skift heste måske ikke navn, så engang imellem prøv at google, eller hestenettet ,eller hestegalleri og så lav annonce med hvilken hest man søger her på nettet og tjek det ud engang imellem.





smil og andre smiler til dig og dagen bliver meget bedre

0
0
Svar på denne tråd
 
 Genialt! -og tak for oplysningen :)
Forfatter: 
Dato:  10-09-2010 07:44

SUPER GODT INDLÆG -TAK FOR HJÆLPEN C",)

Ville jo så lige ønske jeg havde tænkt mig lidt om og læst din besked først - er et kæmpe stort klummer hoved -for står rent faktisk med 3 efterlysninger nu på den samme pony -hvilket iøvrigt også overtræder reglerne her inde på HN :(
Har dog kontaktet dem ang problemet -og håber de kan hjælpe mig med at få 2 af dem slettet :)
Og fremover vil jeg da lige tænke mig om en ekstra gang -og ja, begynde at læse folks gode råd -specielt dem der er låst fast ;) Lol.....
Og heldigvis lærer man jo af sine fejl -så til jer der er lidt trætte af jeg har taget så meget plads -UNDSKYLD!!! dette vil ikke ske igen...



knuzzer ina.pigen


HUSK VÆR MOD ANDRE


SOM DU GERNE SELV VIL BEHANDLES !!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar til ovenstående :)
Forfatter: 
Dato:  17-12-2010 21:35

Kan man skifte navn på en tråd?:-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Genial ide
Forfatter: 
Dato:  31-01-2011 13:24

Kunne dov ik være mere endig


>o

0
0
Svar på denne tråd
 
 Efterlysning
Forfatter: 
Dato:  20-02-2011 09:03

Hej hvor kan man ellers efterlyse en hests fortid.


Jeg har en hvid fjordhest/oldenborg blanding, som jeg har sat en efterlysning på her, men er der ikke andre steder.

Jeg har kigget inde på HG, men jeg kan ikke se, hvor jeg lige skulle sætte eftersøgningen henne.


hilsen Marian D


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan godt se det
Forfatter: 
Dato:  19-08-2011 22:40

Kan helt sikkert godt se hvad du mener.. :) Har også opdateret min efterlysning lidt.. :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 TYVERI AF O.S.TRENSE
Forfatter: 
Dato:  04-01-2013 20:44

Har fået stjålet min o.s. trense berlin, fra Holstebro Sportsrideklub i tiden mellem d.31.12-01.01.2113. trensen har det kendemærke, at det er klippet 1 ekstra hul i begge sider af nakkestykket, hvor man kindstykkerne på. Tøjlen er en Passier gummitøjle.

Sagen er meldt til politiet.

Så skulle nogen komme forbi en sådan trense, bedes de henvende sig til mig, eller politiet.

Mvh. Hanne

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider