Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Lille Klaus
Forfatter: 
Dato:  29-03-2006 21:49

Hvem ved hvor Lille Klaus Befinder sig idag?

Han er en belgier på ca 10 år.

Jeg solgte ham til Lykke rasmussen(Twister01) For 6 år siden. Jeg var den gang gravid og boede i Køge.

Jeg her fået at vide at han mulighvis er solgt videre til Jylland.

Hvis nogen kender ham ellerved hvor han evt er. Så må i meget gern skrive til mig. Tænker tit på ham.

Lykke Du Må meget gerne kontakte mig hvis du ser dettte. Har prøvet at skrive til dig. Vil gerne høre hvordan tiden med ham er gået.

Hilsen Deepa Enevoldsen

0
0
Svar på denne tråd

Hey Deepa
Forfatter: 
Dato:  30-03-2006 00:46

Jeg kender Lykke og kendte også Klaus. Vi havde Klaus og min hest stående samme sted.

Efter Lykke solgte ham, kom han vist til Langeland, men ingen ved nogen nærmere adresse.

Han var ellers en skøn hest. Kigger efter ham, hver gang jeg ser billeder af belgiere

Jeg har også billeder fra dengang Lykke havde Klaus. Vi var bl.a. på langtur med ham og min hest...

Du er velkommen til at skrive til mig, hvis du vil høre mere, og så vil jeg prøve at få fat på Lykke, så hun kan skrive til dig...

Hilsen Maria

:-PDet er kun din egen samvittighed, der sætter grænser for hvad du kan tillade dig at sige offentligt! :-P

0
0
Svar på denne tråd

hej deepa
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 12:45

Jeg er Lykke...

Han kom til en familie på langeland eller lolland... jeg kan ikke huske det..

Jeg har selv prøvet at finde ham efterfølgende, men uden held.

Han var en rigtig skøn hest...

Så er der nye billeder af min den store hest. så tjek de nye billeder på min præs...

Man bliver aldrig for stor til en shetlænder!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider