Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Zicon, hannoveraner fra litauen
Forfatter: 
Dato:  21-02-2006 21:18

Hej...

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide om der er nogen derude som kender til min gamle hests skæbne. Han var/er en rød hannoveraner med litauisk stamtavle(hans oprindelige navn var dollars).Ca.160 i stang. Han var 7 år (mener jeg) da jeg solgte ham. Der var konkurrencepas på ham. Jeg solgte ham i 98`eller 99` til hestehandler Torben Andersen ved Rønnede. Jeg fik derefter et brev fra en pige som havde købt ham og som var meget glad for ham. Jeg mener at hun hed Nete. Derefter ved jeg ikke mere om ham. jeg har desværre ikke noget billede på pc`ern af ham.

0
0
Svar på denne tråd

beskrivelse
Forfatter: 
Dato:  12-03-2006 17:35

kan du ikke beskrive ham lidt nærmere,aftegn, brændemrk. osv...har en i tankerne...

0
0
Svar på denne tråd

han havde ikke
Forfatter: 
Dato:  15-03-2006 19:56
noget brændmærke.. Han var, så vidt jeg husker, hel rød, uden aftegn. Han var lidt korthalset, med en smule underhals(men dette kan jo have ændret sig). Havde tendens til hængemule når han stod og slappede af... Det er det nærmeste jeg kan komme en beskrivelse af ham..
0
0
Svar på denne tråd

jeg rykker
Forfatter: 
Dato:  04-04-2006 21:03
lige op

EN SKUMMEL HEST ER NU BEDRE END EN BRUN.

0
0
Svar på denne tråd

så rykker jeg op
Forfatter: 
Dato:  28-04-2006 09:23
igen igen

Dressur undervisning tilbydes af voksen underviser. 8 års undervisningserfaring på forskellige niveauer. Underviser op til ca.LA2-3. 80,- pr.undervisningstime(30min.) + kørsel(1,- pr.km.)

0
0
Svar på denne tråd

og op igen
Forfatter: 
Dato:  10-05-2006 08:52
igen igen igen

Dressur undervisning tilbydes af voksen underviser. 8 års undervisningserfaring på forskellige niveauer. Underviser op til ca.LA2-3. 80,- pr.undervisningstime(30min.) + kørsel(1,- pr.km.)

0
0
Svar på denne tråd

Noget...
Forfatter: 
Dato:  10-05-2006 23:10

Er det noget i stil med min..(kig på min præsentation.)???

Isabella

*Nu med stor hest*
0
0
Svar på denne tråd

hovedet ligner
Forfatter: 
Dato:  16-05-2006 11:18
rigtig godt og også farven, men han er for spinkelt bygget.. Desværre

0
0
Svar på denne tråd

øv øv øv øv
Forfatter: 
Dato:  26-05-2006 20:28
er der virkelig ingen som ved noget om ham... jeg mener bare at hans navn er hjemmestrikket så det kan ikke være et almindeligt navn

0
0
Svar på denne tråd

Zicon...
Forfatter: 
Dato:  26-05-2006 23:56

Navnet virker bekendt. Jeg mener at have set en hest med det navn tilsalg et eller andet sted - mener endda at det var på på HN.

Dog uden at være 100% sikker.

Det er vel 1-2 måneder siden.

- Yuki

Med den lille salathest

Kender du Raverna - solgt fra Hesselhøj Hestecenter ?

Der er landsstævne i spring for ponyer i Kongelundens Rideklub d.19-21 maj

0
0
Svar på denne tråd

kender ham
Forfatter: 
Dato:  27-05-2006 13:39

zicon dollars har jeg redet for omkring 2 år siden på lungholm rideskole (lolland) han blev købt af ejeren af rideskolen og han gik lidt med som elevhest og en pige fik så stort set helpart på ham. men da hun ikk havde lysten mere kom han tilbage til torben. Da han kom til lungholm så han bestemt ikk godt ud-meget tynd, ingen hale, meget underhals, ja så i det hele taget skidt ud. pigen som fik pat på han, fik en del spingundervisning af berider osv...

lykke

0
0
Svar på denne tråd

det er da
Forfatter: 
Dato:  29-05-2006 09:09
trist at høre . Han er en meget speciel hest at ride, så det er nok derfor at han ikke har kunne passe til nogen.. Men hvis der er nogen som ved hvem der købte ham her på hestenettet, så vil jeg gerne høre det..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider