Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Brun hoppe ca 152 ca 16-17 år
Forfatter: 
Dato:  03-02-2006 01:01

Jeg prøver endnu engang at efterlyse min gamle hoppe.

Hun var ca 152 cm/stang, brun med stjerne. Utrolig køn hoppe som havde en lille bugt på næseryggen. Ingen sokker. Hun må være omkring 16-17 år nu. Hun vævede meget, når hun stod i boks. En hoppe med stort H, meget feminin.

Jeg solgte hende i 99, hvor hun kom til Nykøbing F. Derfra blev hun solgt til hestehandler Torben Andersen i Rønnede og her slutter mit spor.

Har du set hende?

:-PDet er kun din egen samvittighed, der sætter grænser for hvad du kan tillade dig at sige offentligt! :-P

0
0
Svar på denne tråd

Hvad hedder...
Forfatter: 
Dato:  05-02-2006 20:52

Hvad hedder hun og hvad race er hun?

Med venlig hilsen

Karina

Lækker ægte lammeskindspad i god kvalitet sælges, se præs.

Lækkert sort/grønternet nyt dækken sælges,

se præs.

0
0
Svar på denne tråd

efterlysning
Forfatter: 
Dato:  05-02-2006 23:18

Da jeg havde hende, hed hun Luize. Det hed hun også i Nykøbing, men hun kan jo have skiftet navn siden. Hvad hun hed ellers før jeg fik hende ved jeg ikke. Vi købte hende på Vorbasse Marked i 1998 af en jeg også tror er hestehandler. Da vi spurgte om navnet, mumlede de noget, der ku lyde som Louise. Defor kom hun til at hedde Luize.

Har senere fået at vide at før jeg havde hende, har hun været forbi Orla Nielsen i Vemmelev og der hed hun Diana.

Racen har jeg aldrig været sikker på, men vi skød hende til at være araber/new forest...

:-PDet er kun din egen samvittighed, der sætter grænser for hvad du kan tillade dig at sige offentligt! :-P

0
0
Svar på denne tråd

OK...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2006 09:35

Jeg synes ikke rigtig at jeg man mindes en hest med det navn, desværre :(

Hvor blev hun solgt til i Nykøbing?

Med venlig hilsen

Karina

Lækker ægte lammeskindspad i god kvalitet sælges, se præs.

Lækkert sort/grønternet nyt dækken sælges,

se præs.

0
0
Svar på denne tråd

Luize...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2006 11:50

Hun blev solgt til Louise Steen i Tingsted. Hun var opstaldet på Stationsvej i Tingsted.

0
0
Svar på denne tråd

Er der ingen?
Forfatter: 
Dato:  08-02-2006 10:36
Er der virkelig ingen der har set denne hest? Både før og efter jeg har haft hende...

0
0
Svar på denne tråd

Rykker lige op
Forfatter: 
Dato:  10-02-2006 10:03
Rykker lige op... Virkelig ingen der har set hende før?

0
0
Svar på denne tråd

aftryk i halsen?
Forfatter: 
Dato:  12-02-2006 18:55

Hejsa!

Ville bare lige hører om denne her hoppe kunne have det man kalder profetens tommelfingeraftryk på den ene side af halsen?

Altså et aftryk eller "hul" hvor spidsen af tommelfingeren passer i?

Med venlig hilsen Louise

0
0
Svar på denne tråd

tommelaftryk
Forfatter: 
Dato:  12-02-2006 18:57
Det mener jeg ikke, men må ærligt indrømme at jeg ikke er sikker. Det er 7 år siden jeg havde hende...

0
0
Svar på denne tråd

rykker op
Forfatter: 
Dato:  20-02-2006 00:32
Stadig ingen der genkender denne hoppe?

0
0
Svar på denne tråd

okay...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 18:30

Hejsa igen!!!

okay, men jeg må også undskylde, for denne her hoppe er for gammel i forhold til den jeg mente det kunne være... jeg undskylder for min uopmærksomhed!!

Håber lykken er med dig!

Louise

0
0
Svar på denne tråd

LouiseMercur
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 18:34
Er du sikker? For da vi købte hende hjem, hed det sig at hun var 5-6 år, men dyrlægen kunne sige noget andet. OG man skulle heller ikke tro at hun var ældre...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider