Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Amerikansk tarver vallak
Forfatter: 
Dato:  05-01-2006 18:02

Hej jeg søger Bono´s fortid!

Han er en stor 173Stg Rød vallak

Med 4 hvide høje sokker, og en stor gennem løbene Blis

Han er fryse mærked Dk 405 11.

Vi har købt han i jylland og hende vi købte ham at havde haft ham i 5 mdr, og hun vidste kun meget lidt om ham bla. at han havde været brugt i den gamle by i århus til hestevogns kørsel.

vis du kender noget til hans fortid må du meget gerne skrive.

der er billeder af ham på min præs.

0
0
Svar på denne tråd

Bono kender jeg
Forfatter: 
Dato:  05-01-2006 23:20

Hej!

Tror at din hest Bono er min ven Thomas Lind-Holms tidligere hest. Hans far hedder Spotlite Lobell og er en meget fin og dyr hingst i Sverige. Moderen hedder Lady og vandt selve Dansk Hoppe Derby i 1988. Så man må sige din hest har en guldranget afstamning. Synes dog altid at Thomas har sagt at Bono blev aflivet?! Han blev fejlopereret som 1½ års og kunne derfor ikke bruges til travløb. Men den ligner også - så ham sidst som plag...

Her er Lady.. Flot dame. Jeg har selv en traver Handy Tøjeksperten som har Lady som mormoder.

Og her er så Spotlite Lobell..

Ja man kan godt forstå at Bono ser ud som han gør...

Med venlig hilsen Lykke

0
0
Svar på denne tråd

Billed af Bono
Forfatter: 
Dato:  06-01-2006 09:42

Håber billedet hjælper. Held og lykke, kender den ikke mener ikke jeg har set den i århus har selv haft en 92ér hoppe.

0
0
Svar på denne tråd

Den har
Forfatter: 
Dato:  07-02-2006 13:39
Aldrig nogle sinde været hest i den gamle by. Kender hestene + ejer.
0
0
Svar på denne tråd

kaperheste
Forfatter: 
Dato:  08-02-2006 08:30
Jeg kan kun give crystal ret. Har selv kørt i Århus i mange år og ved med sikkerhed at den hest aldrig har været kaperhest i Århus
0
0
Svar på denne tråd

hej Lykke
Forfatter: 
Dato:  11-02-2006 19:20
du kan bare ringe til dansk centralforbund og give dem din hestes frysemærke så kan de fortælle dig det du vel vide om hesten... Nr er39962020...
0
0
Svar på denne tråd

Bono efterlysning
Forfatter: 
Dato:  30-10-2006 09:00

Hej...hvor skønt, Bono er da vist Kalles tidligere ridehest som vi også efterlyser herinde. Kaperhest i Århus har han aldrig været nej. Men travhest der var store forventninger til har han været, men de forventninger gik jo så ikke..men alt det ved Kalle mere om. Bliver skønt at fortælle Kalle når han kommer hjem idag,for han har ofte snakket om hvor Bono mon er idag.

Hilsen Nancy

********** ..se bla. travere brugt som rideheste..**********

www.123hjemmeside.dk/Xtravhest

0
0
Svar på denne tråd

Hej alle...
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 11:13

Hej alle..

Jeg har købt Bono af trådstarter i forgårs, og jeg er allerede helt vildt glad for ham..

Han bor på Lolland nu, men jeg kunne også rigtig godt tænke mig at vide mere om hans fortid...

Så hvis der er nogle derude som kender noget til ham, så skriv endelig... :)

Nadia

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider