Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Hvor er min kat Magnus
Forfatter: 
Dato:  26-12-2005 15:21

Hejsa,

Nu har min skønne sort/hvide hankat Magnus været væk i en måned, og jeg SAVNER ham vildt!

Muligvis er han på dame togt, det har han været før, men aldrig så længe og det er heller ikke rigtig årstiden for det.

Magnus er huskat sort med hvid mave, hals og poter. Sokkerne på bagbene går over hasen og på forbenene er det kun poterne.

Han har endvidere hvid hage med en hvid plet på stregen mellem snude og mund.

Han er født i september 2003 på staldgangen i min stald da jeg skulle til at flette min hest til stævne.

Han er ikke kastreret og kan hurtig blive pirrelig når man kæler med ham. Han er flaskebarn og er derfor ikke blevet opdraget af en kattemor, derfor kan han være lidt sær i temperamentet.

Han kan godt selv finde på at springe op til en når man står op, og han elsker f.eks når man har ham oppe at have poterne på en ene skulder og så vaske en på hagen. Han har desuden en svaghed for at sutte på og ælte strikkefrøjer... jo blødere jo bedre.

Han har det også med at springe ind i biler der står åbne, og nyder en tur i bilen når han får lov at ligge på hattehylden.

Han er forsvundet fra min adresse i sønderjylland, ved tinglev, så er der nogen der har set ham... også selvom han skulle være kørt ned ville jeg blive rigtig glad for at høre fra dig.

Hilsen Trine tlf 50916141

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider