Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

har du ejet keystone ?
Forfatter: 
Dato:  07-12-2005 14:00

ja efter som mig og min mor har fået afvide der er mange der har ejet keystone ville vi gerne vide om du har ejet ham ?..

skriv oss bare hvis du har passet ham ell lingende

-og hvordan han var der ? om du har billeder fra dengang

lidt info om ham <3

navn: keystone

alder: 12år

Race: palomino

køn: vallak

højde: 145 ca

lidt billeder af skønheden<333

han bor hos mig og det bliver han ved med ! <33

0
0
Svar på denne tråd

Tror jeg har ejet ham.
Forfatter: 
Dato:  13-12-2005 11:21

Jeg tror jeg i tidernes morgen har ejet ham, han er en rigtig charmetrold og et rigtig nusse hoved men kan godt være lidt en bisse en gang imellem når man rider ham. Kan det passe på ham du har???

Hvis det er ham jeg tænker på havde jeg ham for en 6-7 år siden.

0
0
Svar på denne tråd

keystone.
Forfatter: 
Dato:  14-12-2005 20:43

kan du huske om du solgte ham til pia gram ? fra odder/gosmer

hvor lang tid havde du ham ?

og hvorfor solgte du ham ?

-ja han er en sød og fræk bisse

0
0
Svar på denne tråd

Ang. Keystone
Forfatter: 
Dato:  15-12-2005 10:19

Jeg ved ikke hvor han blev solgt hen da jeg gav ham tilbage til den oprindelige ejer Lena Spenner (Ørting) Da jeg fik ham fik jag af vide at dem der havde købt ham det sted fra hvor de havde opdrætte ham at der havde været en 10-11 årige pige ude og se ham og ride ham og derefter købte ham, det viste sig desværre at de havde redet ham MEGET hårdt INDEN hun kom og så ham og der for var han meget sød men da hun fik ham hjem løb han bare for hende indtil hun faldt (vist ret voldsomt) så hun solgt ham da hun blev bange for ham. Da jeg så overtog ham blev han meget sød og kunne gå en pæn dressur men hans fremad drift var ikke stor nok til det jeg ville jeg syntes han var sløv eller manglede energi til det jeg ville så efter et par måneder fik Lena ham retur (hun var min daværende ridelære så det lyder meget sandsynlig at han endte i Gosmer det er jo i nærheden.

Han er en dejlig heste inge tvivl om det men hans evner rakte ikke til det jeg ville med ham.

Håber det giver dig lidt svar og spørg endelig løs hvis der er mere du vil vide.

Mvh. B

0
0
Svar på denne tråd

ups...
Forfatter: 
Dato:  15-12-2005 14:26

av for den ja han er god til a løbe væk , han er blevet meget dygtig til spring og kom op og springe 140 ca men det var inden han fik spat.

men det med fremdriften han løber strækt nu

hehe ,, har du billeder fra dengang du ejede ham ?

hmm er hende der lena ikk kendt for a presse hendes ponyer/heste meget ?

håber på svar

mvh jeanette hougaard

0
0
Svar på denne tråd

Hej igen!
Forfatter: 
Dato:  15-12-2005 15:00

Hejsa. Jeg er da ked af at høre han fået spat kan du så slet ikke bruge ham mere??

Jeg ved ikke om der måske ligger nogle gamle bileder af ham ude ved mine forældre skal prøve at kigge næste gang jeg kommer derud.

Jeg syntes nu ikke Lena er slet til presse dem faktisk syntes jeg hun er hamrende dygtig og jeg var meget glad for at få undervisning af hende. Men desværre skete der noget personlingt så jeg ikke længe kunne modtage undervisning af hende. Jeg er glad for at høre at han har det godt og det lyder som du re glad for ham han er bestemt en dejlig hest, men han rakte desværre til mere en la klasserne i dressuren og det var for lidt til mig. Han er en udmærket springer jeg sprang ham også selv lidt da jeg også er spring rytter men han var lidt for langsom i vending til at være med deroppe hvor det var sjovt. tror jeg sprang nogle La klasser på ham men så kunne han heller ikke følge med længer.

Spørg bare løs hvis der er mere du vil vide.

Mvh. B.

0
0
Svar på denne tråd

Din præs.
Forfatter: 
Dato:  15-12-2005 15:10
Hej. Var lige inde og lure din præsentation hvor kommer navnet Granlund fra i din e-mail?? Bare lidts nysgerrig da vores stald hedder Granlund!
0
0
Svar på denne tråd

key-mand
Forfatter: 
Dato:  15-12-2005 20:58

jo han kan sagtens bruges, og han elsker og blive brugt

-kender du dem der har opdrættet ham ? hvis du gør har du deres tlf nummer og navn ?

du må meget gerne kigge efter billeder

hva plan rider du da ??

0
0
Svar på denne tråd

Rider ikke mere!
Forfatter: 
Dato:  16-12-2005 07:38

For ca. 5 år siden fik jeg desværre ødelagt mit knæ og har ikke redet siden, men jeg nåede da at ride M for ponyer i både dressur og spring og var lige gået i gang med en Kanon stor hest men så gik det desværre galt. Men intention ved at få ham var at han skulle kunne gå hele vejen til toppen, jeg syntes han havde en kanon udstråling der solgte sig selv på banen men hans gang og fremadrift var desværre ikke helt optimal til at gå hele vejen ellers havde han stadig stået her hos mig

Det er dejligt at høre at han stadig kan bruges og han er et sted hvor i er glade for ham, han god og dejlig pony ingen tvivl om det det var bare ikke ham og mig, men det er jo dit held for nu er han jo hos dig

Nej jeg kender ikke dem der har opdrættet ham men har du ikke fået hans hestepas med da du købte ham? der står det i er jeg ret sikker på ???

Mvh. B.

0
0
Svar på denne tråd

nbbnnbn
Forfatter: 
Dato:  17-12-2005 10:47

det er synd for dig med knæet

jo jeg har hans hestepas,, men der står ikk hans opdrætter

jeg syns bare ikk det med fremdriften helt passer på lille key,

for han er meget frisk hele tiden

0
0
Svar på denne tråd

Heller ikke
Forfatter: 
Dato:  19-12-2005 15:30

Det er heller ikke fordi han ikke var frisk men hans energi i traven og galoppen var helt optimal til det dressur jeg ville han var lidt for tung ikke klunte eller fed men bare knap så svævende som jeg gerne ville have.

Jeg har bedt mine forældre se om de har nogle gamle billeder af ham!

0
0
Svar på denne tråd

nnn
Forfatter: 
Dato:  20-12-2005 14:34

okay.

håber de har billeder

0
0
Svar på denne tråd

hggg
Forfatter: 
Dato:  01-01-2006 15:52
rykker lige op
0
0
Svar på denne tråd

ddfghj
Forfatter: 
Dato:  13-01-2006 23:49
rykker op
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider