Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

linda petersen???
Forfatter: 
Dato:  02-12-2005 14:33

hej alle sammen..

er der nogen der kender linda petersen fra espergærde i nordsjælland? hunhar haft en hest sammen med sin tidligere kæreste brian jørgensen, hesten hed cheri og var lidt dum. senere red og kørte hun en pony der hedder fabella og diesel.

hun er en rigtig sød pige som jeg savner så er der en der har hendes telefon nummer eller en adresse hvor hun bor? hun er forresten 23 år.

HÅBER VIRKELIG I KAN HJÆLPE MIG.

KNUS FRA NINA FRA HELSINGØR

0
0
Svar på denne tråd

tjah...
Forfatter: 
Dato:  02-12-2005 15:02

et godt råd ville nok også være at sætte annoncen ind på efterlysninger, hvor den måske hører mere hjemme???

men kan ikke hjælpe, desværre...

Oo.Gonzalez.oO
Montar combinerede spring læderstøvler sælges, str. 39, kun brugt 4 gange. Sorte, med smalt skaft og med lynlås bagpå i skaftet. Snøre foran. Billeder kommer d. 29/11-05! 1100 kr.

0
0
Svar på denne tråd

FRI..123
Forfatter: 
Dato:  02-12-2005 15:10

Hej med dig...

Jeg har haft Cheri for snart tre år siden... jeg kan skaffe hendes nummer igennem min veninde camilla, hvis søster er veninder med hende..

Knusser

0
0
Svar på denne tråd

TAK...
Forfatter: 
Dato:  02-12-2005 15:22

HEJ...

jeg ville være glad hvis du kunne finde hendes nummer, glæder mig til at høre fra dig.

0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  02-12-2005 16:30

er hun spring rytter?

Så kender jeg hende godt.men mener hun bor udenfor hillerød

Regitze & Søndermarkens Frigga
0
0
Svar på denne tråd

nej...
Forfatter: 
Dato:  02-12-2005 17:15
nej, hun er ikke springrytter... det er ikke hende der har ramon, pervantus og de andre heste..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider