Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Gode råd søges!!
Forfatter: 
Dato:  27-11-2005 04:59

Jeg er kommet i den ulykkelige situation at jeg for ca 3 år siden solgte min dejlige lille fjordhoppe pga personlige omstændigheder og har lige siden fortrudt det men havde på daværende tidspunkt intet valg.

Jeg har siden ledt med lys og lygte efter hende og har for 1 måned siden fundet hende igen MEN nu ved jeg ikke hvordan jeg skal kunne få hende tilbage. -Har kontaktet de nye ejere telefonisk og fortalt at jeg tidligere havde ejet hende og at jeg var meget interesseret i at købe hende tilbage hvis de på et tidspunkt ville sælge hende...manden spurgte efter min adresse og tlf.nummer men vidste ikke om/hvornår de ville sælge hende. -Skrev efterfølgende et brev til familien hvori jeg forklarede hvordan det hele hang sammen samt at jeg savnede hende utrolig meget men har intet respons fået...syntes ligesom at jeg skyldte en forklaring på hvorfor en vild fremmed pludselig ringede til dem og gerne ville købe ponyen tilbage.

Han oplyste endvidere at hun skulle have føl næste forår og at hun havde det godt...det var selvfølgelig utrolig dejligt at høre. Hun står på en campingplads hvor hun bliver trukket rundt med små børn.

Mit spørgsmål er nu...Hvordan vil I gribe sagen an uden at være for påtrængende og ikke ødelægge alle chancer for at jeg måske kan købe hende tilbage på et tidspunkt. Savner bare den lille pony så utrolig meget.

Venlige hilsner

Birgitte

p.s. Opgivne mail er ikke aktiv

0
0
Svar på denne tråd

Altså hvis
Forfatter: 
Dato:  27-11-2005 08:01

min hest forrige ejer først havde ringet, det er jo selvfølgelig ok.

Men hvis jeg så efterfølgene havde modtaget et brev, ja så ville jeg allerede der blive irreteret.

Så mit råd ville da være at lade tiden gå, og så se om du hørte fra dem.

Og gør du ikke, ja så er det jo nok fordi at hun ikke skal sælges.

Kan godt forstå at du er ked af det, men hun har nu nye ejere, og det må du nok bare acceptere.

MVH Vibeke

Egeskovgård Wintec 16" Kombi sort læder sælges.

0
0
Svar på denne tråd

jeg tror
Forfatter: 
Dato:  27-11-2005 15:41
jeg ville spørge familien om jeg måtte have kontakt til hende og følge hendes folingstid elsempelvis. På den måde kan du, hvis du får lov, følge med i hendes udvikling...bare ikke som din godt nok, men det ville da være bedre end ingen ting. Kontakt dem og hør om du må komme ud og møde dem -brev og telefon er for upersonligt og useriøst. Alt held og lykke...bare det var mig, som vidste hvor min gamle hest var. mvh Stina
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider