Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 hvem kender Rex
Forfatter: 
Dato:  19-11-2005 18:19
jeg solgte min connemare pony Rex Sixteen for ca 7 år siden og har desværre mistet kontakten til ejern.. Vil meget gerne vide hvor min dejlige dreng er i dag og om han har det godt?? Aldrig har jeg fortrudt noget så meget som at jeg solgte ham han var mit et og alt og jeg tænker stadig dagligt på ham Han er født 16-4-1991 og stamtavle Øxenholm Godot CH 17
Info Stamtavle Lambay Rebel CH 1
Info Stamtavle Mac Dara S 91 CPS
Info Stamtavle Moonshine 1919 CPS
Info Stamtavle
Glann Beauty C 52
Info Stamtavle Island King S 122 CPS
Info Stamtavle Derreen Star 901 CPS
Info Stamtavle Pilgaards Patricia C 416
Info Stamtavle Padraigh of Rosenaharley CH 2
Info Stamtavle Doon Paddy S 95 CPS
Info Stamtavle Rosenaharley May Milis (May Retreat) 1569 CPS
Info Stamtavle
Sofienbjergs Halla C 137
Info Stamtavle Rosenaharley Lavelle CH 8
Info Stamtavle Rosenaharley Grey Dimmet C 63
Info Stamtavle kender du Rex eller ved om han har det godt vil jeg være meget glad for bare at høre dette...
0
0
Svar på denne tråd
 
 er ikke sikker men
Forfatter: 
Dato:  06-12-2005 23:32
på velbæk og omegns rideskole ved esbjerg står der en skimmel pony ved navn rex sixteen han er krybbebider og ejes af en pige der hedder rikke
0
0
Svar på denne tråd
 
 rexie prixi
Forfatter: 
Dato:  08-12-2005 08:49

hej lise mor . kan så med glæde fortælle dig at rex sixteen stadig ejes af dem som du solgte ham til , han lever i bedst velgående. han rides nu af lille søsteren , han er stadig lige så fin og dejlig som altid .hvis du vil kan jeg sende dig rikke s nr på en privat besked.

lille prixi er jo næsten helt hvid idag .

håber på at høre fra dig og fortæller lige rikke at du søger rex

med venlig hilsen pia ,


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har Rex<3 :)
Forfatter: 
Dato:  20-04-2006 15:45

Hej.

Så din efterlysning på heste-nettet og ville skrive en lille besked til dig. Jeg har Rex og den er bare en super pony. Den er næsten blevet helt hvid og er stadig krybbebider. Jeg har fået den efter min store søster som du solgte ham til dengang. Har spunget en masse på ham. Vi har endda sprunget et spring på 1.45, men det er ved at være lang tid siden. Men han er stadig en dejlig pony og det går rigtig godt med ham. Både i spring og dressur.

Vi skulle også have været med til sydjydskmesterskab, men kom vi desværre ikke.

Han står på Veldbæk og omegns rideklub. Og som du nok ved har han lige haft fødselsdag, så det blev fejret med rugbrøds kage og gulerrødder


hvis du vil kan du sende en mail til mig, så kan vi snakke lidt mere..


Mange hilsner Rikke og Rex.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Han er hos mig nu
Forfatter: 
Dato:  29-09-2016 00:27

Hej! Dejlige Rex er hos mig nu i Skive hvor han har været de sidste 7 år - han har det godt, men er ved at være en gammel herre og er desværre også blevet testet positiv for PPID. Det betyder at han, så længe han har det godt, bliver hos mig og når han så engang får det skidt, så ender han sine dage her hos mig. Så jeg er endestation for denne vidunderlige hest :') Hvis I har lyst at se hvordan det går ham, så har jeg oprettet ham på hestegalleri.

 

Det var bare en lille hilsen fra mig og Rex - jeg elsker ham af hele mit hjerte.

- Sine og rex

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider