Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

EFTERLYSNING AF HUND
Forfatter: 
Dato:  14-11-2005 19:12

Jeg har lige fået en forfærdelig opringning fra min veninde. Hendes hund Basse forsvandt igår aftes og er ikke set siden. Basse er forsvundet fra bøllingsøvej ved Kragelund/ Silkeborg.

basse er 7 år, ligner en boxer i farven men har ikke deres flade snude. han har hvidt bryst. Basse har halsbånd uden hundetegn.

basse har en hjertesygdom,så det er vigtigt at han kommer hjem hurtigst muligt.

er der nogen der har set ham så ring til hans ejer lotte S. Sørensen. på 86867913

billede af Basse.

der er flere billeder af Basse på DCH-Silkeborgs hjemmeside fra da han blev Danmarks mester sammen med Lotte.

Hilsen

Marianne

0
0
Svar på denne tråd

Krydser fingre...
Forfatter: 
Dato:  14-11-2005 19:23

Hej Marianne,

Håber bestemt både for Basse og ejer, at han bliver fundet hurtigt og i god behold.

Uvisheden må bestemt være det absolut værste...

Håber du lader et par ord falde - forhåbentligt med en happy ending.

Flot flot hund at se til - og hvor er den lille hvalp dog kær.

venligst

Lone

0
0
Svar på denne tråd

Krydser fingre...
Forfatter: 
Dato:  14-11-2005 19:24

Hej Marianne,

Håber bestemt både for Basse og ejer, at han bliver fundet hurtigt og i god behold.

Uvisheden må bestemt være det absolut værste...

Håber du lader et par ord falde - forhåbentligt med en happy ending.

Flot flot hund at se til - og hvor er den lille hvalp dog kær.

venligst

Lone

0
0
Svar på denne tråd

forfærdeligt
Forfatter: 
Dato:  14-11-2005 21:57
Sikke en forfærdelig situation, stakkels Basse og stakkels ejer.
0
0
Svar på denne tråd

Har I ...
Forfatter: 
Dato:  16-11-2005 00:37

Har I ringet til de forskellige internater (staves) og meldt jeres efterlysning af ham der også. Det kan være at en person har fundet Basse og så givet ham til et internat.

Ring evt. også til polititet i de nærmeste byer omkring jer, og hør om de har fået en meldning ind på en hund.

Hilsen Dorthe

En hest er intesigende, først i det øjeblik du forstår, forstår du hesten

Nyt hesteforum, med alt og intet se www.hestefolket.dk

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  17-11-2005 14:23

Vi har sat efterlysninger ind over alt. der er en dusør på 5000 kr nu. vi har sat løbesedler op og vi har gået grøfter og skovene omkring Bøllingsø igennem flere gange. Men han er ikke set siden. Søndagen inden forsvandt en ridgeback fra byen ved samme klokslet han er heller ikke set siden. En anden fra Bording har mistet deres lab og der er sket flere ting der er lidt mystiske.

Vi har kontaktet midtjyske stifttidende og alle politikredse, Basse skal bare findes.

et hold af vores venner mistede deres hunde i feb. der satte jeg også en efterlysning herind. Men Tia og Chivas er ikke blevet fundet. de forsvandt fra Givskud. det er til at blive helt syg af at gå og tænke på hvor, og hvad der kan være sket dem.

Uh. tak fordi i kiggede på efterlysningen, håber at det snart får et posiktivt resultat.

Hilsen

Marianne

0
0
Svar på denne tråd

Hej Marianne
Forfatter: 
Dato:  21-11-2005 12:59

Jeg kender lidt til Lotte fra "gamle dage" på Bordinglund/Silkeborg rideklub. Håber så inderligt at hun finder Basse igen, ved hvor meget hendes dyr betyder for hende. - Er det eventuelt noget jeg kan gøre for at hjælpe??? - Sætte endnu flere sedler op, være med det at gennemsøge skoven eller lign.??

De bedste hilsner

fra

Linda-Doris (med hypperne Cirsa/Leifie)

0
0
Svar på denne tråd

Har I fundet hunden?
Forfatter: 
Dato:  30-11-2005 21:35

Ville høre om der er nyt i sagen??

Venlige hilsner fra <Margit

Håber der er godt nyt, det er en forfærdelig historie..

S pony kat.3 sælges

0
0
Svar på denne tråd

Var det
Forfatter: 
Dato:  04-12-2005 12:57
Var det den der var i tv2 østjylland?
0
0
Svar på denne tråd

Har I fundet Basse?
Forfatter: 
Dato:  22-12-2005 11:31

Hejsa

Har lige læst jeres forfærdelig historie.. pu ha bliver helt bange for tanken om hvad der kan være sket med ham og de andre.. det første jeg kommer til at tænke på er hundeslagsmål, at de syge mennesker som gør sådan ting mod hunde skulle måske bruge nogle træningshunde til deres hunde. Det er så mega forfærdelig at tænke på!!

Bare tanken om at miste min egen hund :o(

Er der kommet nyt i sagen? håber meget at I har fundet ham i god behold!!

Hilsen Kiki

0
0
Svar på denne tråd

Nej det tror jeg ikke.
Forfatter: 
Dato:  22-12-2005 18:09
Der er lige sat en del efterlysningssedler op herude ved vilhelmsborg. Basse er set løbe forvirret rundt i Malling og i Odder her i december, så mon ikke der snart er nogen der får fanget den 8-) så Basse kan komme hjem og holde jul :-D

Jeg skal nok holde udkig efter ham.
Håber snart han er hjemme igen, den stakkels hund.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider