Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

tidl. ejer søges til min palomino hoppe. 148
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 17:45
Hejsa! Jeg søger tidligere ejer til Rain... Det har vi kaldt hende :) Hun er 148 i stg. 11 år, ligner lidt en quarter horse men vi er ikke sikkre på noget!! Vores tidligere ridelærer sagde at han var sikker på at hun var blevet brugt til væddeløb eller western... ?:-) Ja jeg ved ikke!!! Rain er palomino farvet, har blis og en lille "usynlig" snip, men hvis man kigger GODT efter er der en lille bitte snip ;) Hun er virkelig en dejlig hoppe men en stor personlighed. Løber med en i skoven, sød på banen. Men er lidt "sene skræk" til stævner ;) Hun er kilden, eller meget følsom når man strigler hende- men det er hun blevet meget sødere til!! 8-) Har let ved at tage på. Jeg håber virkeligt at der er nogen der ude der ved noget om hendes fortid!! 8-) mange kærlige knus Bi og Rain {> p.s. Jeg skal prøve at lægge nogle billeder ind! pp.s. Hvis det bare lyder som en du har set så ville jeg blive overglad hvis du skrev >o< ppp.s. Hun er blevet købt af en hestehandler!
0
0
Svar på denne tråd

e-e-er der overhoved ingen der kender min mus?
Forfatter: 
Dato:  18-11-2005 15:28

Jeg ville så inderligt ønske at der bare var én der ude!!!

INGEN OVERHOVED??? IRRETERENDE!

0
0
Svar på denne tråd

ja kom med nogen billeder
Forfatter: 
Dato:  18-11-2005 17:41

hvis det er hende jeg har haft hed hun ally før.

send mig et billede så kan jeg med det samme se om det er hende.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider