Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Gamle/unge travheste
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 11:53
Min venner/veninder og jeg får os ofte en diskussion om travheste, især om hvor de er blevet af, når vi ikke ser dem i programmet mere. Og det er som regel om de heste vi har passet eller kendt. Så hvis i kender noget om disse travheste ville det være dejligt at høre. 1:Cinnamon Girl, hende har nogle af mine venner opdrættet, sidst vi hørte om hende var det i det jyske. 2:Delvin Vic(s), min deljige dreng, som blev solgt til Rene Jonassens stald, tror han går som ridehest hos en pige. 3:Genevieve, hende passede jeg da jeg kom hos Günther, en sød lille hoppe, der løb på Falster. Dette er bare et udpluk, flerer dukker sikkert op senere. På forhånd tak for hjælpen. Hilsen Maj-Britt
0
0
Svar på denne tråd

Cinnamon Girl
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 18:24
Hende så jeg for et år siden. Hun var følhoppe. Stor flot hoppe! Hun var bedækket men jeg ved ikke om hun har fået føl i år. Ejeren er nu flyttet til en større gård og tog de fleste heste med sig, men om han stadig har hende ved jeg ikke. De andre kender jeg ikke, desværre. Vh Annette
0
0
Svar på denne tråd

tak tak
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 21:07
Tak for hjælpen Annette.. Ja, Cinnamon er en stor flot hoppe. Jeg har trænet 2 af hendes søstre (Devona og Verona Byvang), de var også store flotte heste. Håber bare hun har det godt og så må jeg vente og se hendes afkom på væddeløbsbanerne. Hilsen Maj-Britt
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider