|
|
| HJÆLP!! |
| Forfatter:  |
birgitted |
| Dato:  |
29-10-2005 00:38 |
|
Er der nogen som ved hvor min tidligere lille fjordhoppe er kommet hen? Hun er som sagt en lille fjordhoppe 135 i stg og er 12 år gammel. I hendes papirer hedder hun Helle Thorsø men jeg kaldte hende for Dharma. Det sidste jeg ved er at hun indtil for ca 2 år siden stod hos en som hedder Dorthe Andersen i Tørring men at hun solgte hende til en hestehandler i Tørring ved navn Herluf. Han solgte hende til en anden mand (hestehandler)? i Åle og denne tog hende med til Arnum hestemarked...tror at det staves sådan og så mister jeg sporet. Herluf tror at hun er et sted i sønderjylland men er ikke sikker...måske hos en anden hestehandler?? Hvis du/I ved hvor hun er eller har kendt hende vil jeg være meget taknemmelig hvis du/I melder jer for hun betyder bare rigtig meget for mig og jeg savner hende utrolig meget. -Må meget gerne skrive en sms til mig og så ringer jeg tilbage da jeg bor på den anden side af grænsen. På forhånd mange tak. Håber virkelig at nogen kan hjælpe mig. Ident: 9304290 Avlsforbund:LU Land: Danmark Navn: Helle Thorsø Køn: Hoppe Fødselsdato: 05-06-1993 Farve: Gul Opdrætter: Harald Hansen Far: Ident: FJH 656 FJ DK Navn: Aske Thorsø Født: 06-05-1986 Mor: Ident: FJ 8899 FJ DK Navn: Neja Thorsø Født: 19-03-1989 Mit mobilnr: (oo49)15119376880 P.s Venligst ikke på opgivne mail da denne ikke mere er aktiv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet