Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Hvor er Rufus nu?
Forfatter: 
Dato:  25-10-2005 20:13
Hej! Jeg leder efter en gammel rideskole-pony, den stod på NordøstSjællandsRideklub (NØR) Men ridelæren synes at den var for fræk til de små børn så hun spurgte om jeg vil leje den, det gjorde jeg så i ca. et ½ til et helt år. Men så desværre blev jeg for stor til ham og så måtte han tilbage, men det vil han overhoved ikke, så de blev nød til at sælge ham. Håber der er nogen der kender ham. Farve: brun Man: strit man da han blev solgt. savner ham meget :{-(
0
0
Svar på denne tråd

Hej Linnea
Forfatter: 
Dato:  26-10-2005 17:17
Hvorfor spørger du ikke Birgitte??? Han blev jo solgt til Lene med saraka... Knus Nickie
Knabstrupperen - en race i fremgang
Hugo Boss
0
0
Svar på denne tråd

hjæælp.
Forfatter: 
Dato:  02-11-2005 14:20
er der slet ingen der kan hjælpe:'(
0
0
Svar på denne tråd

MÅSKE KAN JEG HJÆLPE!!
Forfatter: 
Dato:  02-11-2005 18:56
Hmm. hvad hed han, hvor gammel var han, hvad farve var og hvor høj? Svar venligst på e-mail: sara_nuzzer@yahoo.dk
0
0
Svar på denne tråd

Linnea...
Forfatter: 
Dato:  04-11-2005 13:12
Har du snakket med B for hun ved det 100%
Du ser hende hver dag så det er jo bare at spørge, sidst jeg undersøgte så bed hun ikke...

Han er solgt til Lene Jensen med den grå araber der hedder Saraka - de bor på en gård og har hestene hjemme - hun har 2 piger Freja og Katja som jeg underviste på longe...

Jeg tror ikke de er på HN de er nemlig ikke så gamle og jeg er også temmelig sikker på Lene heller ille er her...

Det nemmeste for dig vil være en samtale på 5 min med B og så er mysteriet løst

Knus Nickie

Knabstrupperen - en race i fremgang
Hugo Boss
0
0
Svar på denne tråd

yes<3<3<3<3
Forfatter: 
Dato:  09-11-2005 15:29

...yiir, har fundet ud af hvor smukke Rufus står

Pepper er ik pebber, men min spring stjerne.
Zahro, ik til salg i mit hjerte, men kun fordi den skal have et andet sted af stå

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider