Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Aladin og Manse?
Forfatter: 
Dato:  21-10-2005 21:10
Er der nogen der ved hvor mine to dejlige ponyer er henne i dag, og hvordan de har det? Aladin er Haflinger (vallak) han er født D. 29.05.95 Far er Almwind født 28.03.84 Mor Pernille født1 0.04.91(Jeg har stadig moren) Jeg solgte ham til den ung kvinde med to, dengang små børn, i Højer, hvor jeg også købte Manse. Aladin var dengang ikke tilredet! Er der nogen der ved noget om denne Smukke dreng? hvor han er og hvordan han har det? Manse er Shetlænder (vallak) han er født 16.01.95 Jeg solgte ham til en pige i Tønder. Da min lille-søster der red ham var blevet for stor til ham. Jeg ved, at han var til salg igen, i år sidst i april. Han er sort om vinteren og brun om sommeren, tilredet og dengang han var min elskede han at blive kælet for! Hvor er han nu? og hvordan har min lille trold det? Christina
0
0
Svar på denne tråd

hvor er de?
Forfatter: 
Dato:  20-12-2005 17:26

Er der virkelig ingen der kender eller har hørt om mine meget savnede venner? Aladin, og Manse?

0
0
Svar på denne tråd

Pony Manse
Forfatter: 
Dato:  25-12-2005 20:57

Hejsa

Jeg kan hjælpe med oplysninger om den ene af dine savnede venner, nemlig Manse.

Min veninde købte ham april eller maj måned her i år. Hun købte ham af dem nede i Tønder. Men hun har solgt ham igen, så hvor han er nu ved jeg desværre ikke. Hvis du er interesseret i at kontakte hende kan jeg give dig hendes mobil nr.

Mvh. Lena

0
0
Svar på denne tråd

meget interesseret
Forfatter: 
Dato:  27-12-2005 15:45

hej Lena

Intersseret i din veninder mobil nr.

på min præsentation kan du se min meil-adresse!

Glæder mig til at høre fra dig!

Hilsen Christina

0
0
Svar på denne tråd

Lille Manse
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 17:08

Jeg prøver lige igen!

Jeg ved stadig ikke mere om Aladin... men savner ham stadig!

Manse ved jeg nu, at han muligvis bor omkring Uldum... Men er der nogen der ved hvor? Eller hvordan han har det?

Manse er en sort shetlænder wallak født 16/01-95

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider