Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Hjælp Mig !
Forfatter: 
Dato:  20-10-2005 23:31
Hej , Jeg Savner Virkelig Min Gamle Pony Chivas Regal . Han Var En Rød Vallak På Ca 145cm,. Han Var Vidst Nok 5 Da Jeg Havde Ham , Han Er Nok 5-8 År Nu , Her Er Nogen Billeder; heste.dyregalleri.dk/html/ gal_visbil.asp?ID=7640 Han Er Lidt Kraftig Bygget , Han Er Helt Rød Med Stjerne Og Blis På Mulen . Langt Rød Man , Han Har Ikke Andre Aftegninger End Dem I Hovedet , Jeg Savner Ham Virkelig , Måske Nogen Af Jer Ved Hvor Han Er ? Jeg Lånte Ham , Og Skulle Så Ride Ham Op , Efter Nogen Tid Blev Ham Solgt , Ejeren Sagde At Han Blev Solgt Til Kolding , Men Ved Ikke Hvor Han Er Nu , Savner Ham Som Bare Fandens Han Var Min Bedste Ven , Han Er Bare Så Dejlig . Hver Gang Jeg Kaldte På Ham , Kom Han Over Til Mig Med Det Samme . Du Kunne Gøre Alt Ved Ham . Han Var Simpelhen Den Dejligste Hest Nogensinde !!! Dengang jeg Havde Ham , Fik Vi Knyttet Så Stærke Bånd Mig Og ham , Vi Var De Bedste Venner , Vi Lavede Alt Sammen . Men Nu Maangler Jeg Noget. Noget Der Virkelig Betyder Noget For Mig , Kan Sidde Og græde Over Det ! , Det Er Virkelig Svært For Mig Og Skrive Det Her , Mangler Noget I Mit Liv ! Håber Virkelig Nogen Af Jer Ved Hvor Han Er , Vil Så Vildt gerne Se Ham Igen . Hvis Jeg Finder Ham Igen , Vil Jeg Gi Alt For Og Få Ham Tilbage .
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider