Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Filippa Maegaard welsh maution kat 3
Forfatter: 
Dato:  18-10-2005 17:42
hey alle herinde. jeg leder efter min gamle kat 3 pony Filippa Maegaard. jeg solgte hende for 3 år siden .. hun har et føl der hedder Fine. med en new forest hingst.. jeg solgte hende med kontrakt om at hun ikke måtte sælges vidre, og blev meget ked i går d. 17 okt., da jeg til min store overraskelse kommer til stedet hvor jeg solgte Filippa til, og finder ud af at hende jeg havde solgt hende til, har solgt hende vidre, selvom det er kontrakt brud.. det er sidste år hun blev solgt, jeg er meget interesseret i at hilse på hende og håber virkelig hun har det godt.. hendes far er : Bengard wild Indigo, og moren er Fayzi Maegaard, hendes mormor hedder også filippa og hun er kåret i welsh. jeg har tilkørt hende, og hun kan springe huse.. og jeg savner hende sådan.. for hende jeg solgte hende til dengang,skulle ringe til mig hvis de ville sælge hende,så havde jeg 30 dages til at sige om jeg ville købe hende tilb.. og det har de ikke gjort.. så da jeg kom igår var hun væk.. jeg solgte hende til en helle kristiansen på mårumvej 89.. sjælland. snakkede med naboen og fik det afvide at hun var solgt.. NOGLE der kan hjælpe.. for jeg vil gerne kunne hilse på hende engang i mellem.. har haft filippa fra helt lille + haft med hele hende familie at gøre..så hun er ikke en hr. hvem som helst.. håber nogle kan hjælpe mig..??? mvh.louise
0
0
Svar på denne tråd

Det er...
Forfatter: 
Dato:  25-10-2005 10:23
kedeligt når sådan noget sker... Jeg har ejet Fazie Maegaard, men har solgt hende videre til en rigtig sød familie... Fazie havde, da jeg købte hende, et føl ved siden hvor faren også var Indigo... Jeg købte Fazie af Poul i sommeren 2003 da føllet kun var 3 uger... Føllet ( Kildevangs Speedy ) har jeg solgt til en af mine pensionærere - en sød pige - og har har udviklet sig til en meget smuk hingsteplag... Håber at du finder Fillipa, og at hun har det godt... Lena P
0
0
Svar på denne tråd

Jeg ejer filippa
Forfatter: 
Dato:  28-03-2015 22:03

Hej louise

jeg ejer Filippa du er velkommen til at kontakte mig hvis du vil vide mere.

mvh

karen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider