Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

hjælp med at finde buster
Forfatter: 
Dato:  15-10-2005 19:37
hej alle sammen jeg leder efter en pony der hedder buster han er en kat. 3 pony og han er brun han har gået i rideskole på barthahus i ca. 1-2 år og er nu tilbage til sine ejere vi ved at han bor i nordsjæland.. hvis i ved hvor han bor så sig det lige til mig for jeg vil gerne finde ham hilsen tedzer
0
0
Svar på denne tråd

???
Forfatter: 
Dato:  17-10-2005 09:20
manfarve? Sommereksem? vaner? temprament?

Pepsi er ikke en sodavand men en pony
0
0
Svar på denne tråd

buster
Forfatter: 
Dato:  18-10-2005 09:03
busters men og hale er sort jeg ved ik og han har eksem buster kan godt finde på at nappe i stalden.. han kunne godt finde på at smide os rideskaole piger af. han er god til at springe. da vi målte ham sidst var han ca 118 cm knuz og kram tedzer
0
0
Svar på denne tråd

buster
Forfatter: 
Dato:  18-10-2005 09:05
ups man og hale er sort
0
0
Svar på denne tråd

okay...
Forfatter: 
Dato:  19-10-2005 08:14
kender den hvist meget sikket...er på Gelsådalensridelejer http://www.gelsaadalen.dk/

0
0
Svar på denne tråd

buster
Forfatter: 
Dato:  19-10-2005 12:59
har du været der før?? ved du hvem der er busters ejere?? har du redet på han før?? hvor liger gelsådalensridelejer?? knuz og kram tedzer
0
0
Svar på denne tråd

buster
Forfatter: 
Dato:  19-10-2005 13:02
jeg kan sende et billed ind af buster men vores computer virker ik lige nu men når d en dur kan jeg sætte et billed ind af ham hilsen ' tedzer
0
0
Svar på denne tråd

buster
Forfatter: 
Dato:  22-10-2005 14:24
buster
0
0
Svar på denne tråd

hhh
Forfatter: 
Dato:  23-10-2005 18:29
har du været der før?? ja Pepsi kommer der fra og jeg har været der ude 3 år ved du hvem der er busters ejere?? Mia hende der ejer Gelsådalen har du redet på han før?? nej men en fra min klasse har redet ham i to år og han har også stået på Hammelev rideskloe hvor liger gelsådalensridelejer?? Ribe Landevej 17 6510 Gram

0
0
Svar på denne tråd

buster
Forfatter: 
Dato:  23-10-2005 20:22
Tusinde tak
0
0
Svar på denne tråd

Jeg kender ham
Forfatter: 
Dato:  05-11-2005 23:27

- Hvis det er den Buster I snakker om fra Gelsådalen, så står han i dag på Ponyklubben i Haderslev. Jeg underviser der, og der er en Buster fra Gelsådalen, som er 3. og brun. bare skriv hvis du vil vide mere. Knus Anne.

0
0
Svar på denne tråd

Buster
Forfatter: 
Dato:  07-11-2005 15:23
Hej...

Jeg ved ligsom Anne, godt hvem Buster er...Altså hvis det er ham fra gelsådalen:)
0
0
Svar på denne tråd

vores buster
Forfatter: 
Dato:  07-11-2005 19:06
vores buster fra ponyklubben i Haderslev er meget højere end 118 i stg, så kan ikke være ham.
desværre.

held med din søgen af ham.

mvh michaela
0
0
Svar på denne tråd

Spørg ridelæren
Forfatter: 
Dato:  07-11-2005 19:09
Hej

Min datter har redet på Buster på Barthahus. Han blev sendt tilbage til ejerne imens hun gik der. Prøv at spørge ridemæren M (jeg må ikke nævne navne) eller ejerne af Barthahus, de kan helt sikkert fortælle dig, hvem de sendte Buster tilbage til.

Held og lykke
Britta

P.S. Hvis du stadig ridder på Barthahus, kan du så fortælle hvordan det går med Bess? Det er nemlig vores gamle pony?

0
0
Svar på denne tråd

Spørg ridelæren
Forfatter: 
Dato:  07-11-2005 19:10
Hej

Min datter har redet på Buster på Barthahus. Han blev sendt tilbage til ejerne imens hun gik der. Prøv at spørge ridemæren M (jeg må ikke nævne navne) eller ejerne af Barthahus, de kan helt sikkert fortælle dig, hvem de sendte Buster tilbage til.

Held og lykke
Britta

P.S. Hvis du stadig ridder på Barthahus, kan du så fortælle hvordan det går med Bess? Det er nemlig vores gamle pony?

0
0
Svar på denne tråd

Buster er
Forfatter: 
Dato:  12-11-2005 20:54
max. 128 cm. Ved det, da vi har målt ham! Hvor gammel var han da du kendte ham? Knus Anne.
0
0
Svar på denne tråd

Hej alle
Forfatter: 
Dato:  13-11-2005 02:31

Er det Barthahus i Nordsjælland i snakker om? Min veninde er ridelærer der, jeg kan spørge hende mht Bess, men kan du ikke lige sende mig en besked her over hn, så jeg kan huske dit navn og se hvem jeg skal skrive tilbage til?

Mvh Foxy

0
0
Svar på denne tråd

Buster
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 12:35
Jeg havde Buster fra gelsådalens ridelejr sidste år.

Du kan se et billed af ham på min profil, hvis det skulle være ham. han er klippet der, men hans normale farve er den brune han har i hovedet.

Mvh. Birgitte
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider