Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Rostock af uldbjerg søges
Forfatter: 
Dato:  07-10-2005 12:57
hej... jeg kunne godt tænke mig og vide hvor "rosse" befinder sig nu. han er en stor kraftig lyse-brun vallak på ca 170 i stg og er født i sommeren 1999. hans mor hedder Margrethenborgs zamire og hans far hedder rex. hende som købte ham af mig, hedder Elisabeth, og bor ved Asferg, mellem Randers og Hobro. det er ca 1 år siden hun solgte ham videre, efter hva jeg har hørt. Håber nogen evt kender ham... Mange Hilsener Anja
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  30-10-2005 15:25
Du kunne evt. spørge hans (tidligere?) ejer Elisabeth? Jeg kender godt selv Rosse, men har ikke set ham siden 25. april 04. Han blev da han var ca. 3-4år sendt til Århus omegn til tilridning(ved min søster), da ejeren havde noget med ryggen mener jeg. Rosse kom så senere tilbage til Elisabeth, efter tilridningen. Der var han så i Randers ca. ½ år måske, hvor han vidst blev sat til salg (da han vidst var for stor en hest til ejeren, mener jeg.) Mens han var til salg, kom han tilbage til Århus omegn, til samme person som sidst, så han stadig blev redet. Den 25. April 04, blev han så hentet hjem igen, da man sagde han var blevet solgt, hvilket han vidst ikke var (husker det ikke helt). Derefter ved jeg så ikke hvad der er sket med ham, men spørg Elisabeth.
~*QnUz MiG*~
Livet er farligt - Man dør af det.

Det er menneskeligt at fejle - det er bare åndsvagt at blive ved
0
0
Svar på denne tråd

kender elisabeth
Forfatter: 
Dato:  31-10-2005 20:27
hejsa, så at du efterlyser ham. har gået i skole med elisabeth. det er rigtig at hun havde noget med ryggen og at hun ville af med ham fordi at hun syntes at han var for stor. sidst jeg så ham havde de sendt ham op til Jettes hesteshop og havde ham til salg. ved ikke om de fik ham solgt der oppe? håber at det hjalp lidt på din søgen. men synes at du skal spørger elisabeth, hun har også profil herinde under 8900.
0
0
Svar på denne tråd

Hej ...
Forfatter: 
Dato:  06-11-2005 14:42
har selv talt med anja og fortalt hvor Rosse er nu - han er stadig min men er lejet ud til et sted her i randers..

salget er sat på stand by - da han hvor han er nu har det super og gerne skulle blive lidt der... han har været meget igennem så han trænger til ro nu.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider