søger en hoppe som dengang hed kizmets, hvilket hun nok ikke gør nu. jeg fik afvide hun var blevet stjålet en aften fra sin fold ca 5-8 år siden. så hun er en ældre dame hvis hun stadig lever hun er lys flue skimmel med nogle pletter på mulen, hun havde tempremen, var styrbar men elskede fart og springe..hvilket hun var rigtig god til..hun kunne finde på at steppe og små stejle hend til springene. hun er våd på billederne og de er jo gamle så hun ser nok lidt anderledes ud
hun ligner for vildt min gamle springhest. det var da utroligt. hende jeg havde var 154 i stgog også en ældre dame. jeg har en del billeder og hvornår hun er født, hvis det er samme hest- hvor høj var din? vh michaela
jeg har detsvære ikke målt hende da hun ikke var min, men en hoppe jeg havde redet to år i træk på ridelejr i ribe og sparet op til, og da jeg så skulle købe hende var hun så væk. men hun er ca 150-155 vil du ikke sende et par billeder af din gamle hest så jeg kan se om jeg måske kan genkende hende.