|
|
| fjordblanding 130 stg ca 8 år?? |
|
|
Hejsa allesammen. Vi prøver lige igen, Jeg søger min pony vallaks fortid. Han er en blanding af fjordhest og?? Han er 130 stg, og skulle være ca 8 år. Jeg købte ham af hestehandler torben andersen i rønnede i starten af august-05. Han er sød og rar at ride, trafiksikker og en god og stabil hest. Han har et dejligt sind,og er rolig.Kan dog live godt op under en tur. Han er jo som sagt købt hos torben, og torben fortalte mig at han kom fra en hestehandler i jylland, og han havde gået noget ridelejer her i sommer, også i jylland.da jeg fik ham hed han benjamin. Er der nogen der kender noget til ham?? Han kan jo muligvis have heddet noget andet, alder osv passer måske heller ikke helt. Men skriv til mig hvis nogen har redet, set,kendt eller ejet ham. Vil meget gerne vide mere om ham... der er billeder af ham på min præs han går under navnet santos. mange hilsner kamilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet