Jeg købte en vallak af en hestehandler, Henrik, som bor i Uggerløse. Jeg kunne godt tænke mig at vide noget om hans fortid. Brun vallak på ca. 115-120 cm. Mørke ben Elegant ligner lidt en welsh mountain blandning. Ca. 5 år Han var meget nervøs og ikke så glad for fremmede mennesker. Han gik tit igennem hegnet. Har du kendt ham eller ejet ham, må du meget gerne skrive. Han så sådan her ud efter vi har haft ham en månedstid:

Sådan ser han ud i dag:
