|
|
| Bustrup hestene |
|
|
Hvad blev der af bustrup hestene?
Linka lavede en række dejlig føl hvor jeg var så heldig at bo på stædet da et par stykker kom til verden.
men linka har i følge heste data fået mange føl, hvad blev der af dem?
jeg kan nævne
Come joyful Bustrup
Come lovely Bustrup
congratulation Bustrup
Mvh Heidi & Kæmpe dyret Sandro. Hvem sagde det ikke var størelsen det kom an på?
Medlem af D.Å.H.M
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mon ikke |
| Forfatter:  |
Henny |
| Dato:  |
17-09-2005 19:11 |
|
mon ikke Christiane Dencert tog dem med på Pederslyst da hun startede der??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Henny.. |
|
|
så vidt jeg ved tog hun kun Linka med...
congratulation blev solgt før jeg stoppede på skolen
de to andre er kommet efter, der var også Bravo bustrup, dog ikke efter Linka.
så vidt jeg kan se på hestedata at en af afkommene ha flere resultater på C plan, senest i 2001.
Afkommene fra linka blev solgt, nogle til udlandet, men et par stykker blev i dk.
og så var der jo bravo, hvad skete der man ham da skolen lukkede??
happy bustrup har jeg lokaliseret.
Dreamy bustrup døde desværre mens jeg gik på skolen.
Mvh Heidi & Kæmpe dyret Sandro. Hvem sagde det ikke var størelsen det kom an på?
Medlem af D.Å.H.M
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg mener |
| Forfatter:  |
Henny |
| Dato:  |
17-09-2005 21:52 |
|
at Bravo var med Christiane. Den var på sommergræs her et eller to år efter, men mon han lever endnu?? Har ikke set heste derovre i flere år og markerne er enten lejet ud eller ligger brak. Ser nu heller ikke ret mange unge mennesker der sååå... Det er ellers blevet sat flot istand
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bustrup |
|
|
jeg stoppe jo efter hånden fo rnogle år siden og har ikke set det siden.
skolen kørte mere eller mindre ned som alm efter skole nogle år efter alt det tvind halløj,og blev til et opholdssted for belastet unge...
nu driver de vist højskole der.
det er en skam det var en skøn skole engang.
jag havde nogle fantastiske år der, og hos jer.
jeg red jo dagligt, hvertfald om vinteren hos jer.
Mvh Heidi & Kæmpe dyret Sandro. Hvem sagde det ikke var størelsen det kom an på?
Medlem af D.Å.H.M
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet