Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Nogen der kender min pony..?
Forfatter: 
Dato:  16-09-2005 19:45
Heeeij alle samn..
jer faa vist et halvt aar siden koebte jeg min pony ved en slakts hestehandler ude i forum i esbjerg jeg tror hun er pinto og pony araber i hende inden hun kom ud til ham heste handlern stod hun paa en ride skole kan ik huske hvad den hedder..

Hun er pinto favet hun er 6aar hun gik samn med en anden pony den koebte vi os.. men ville godt vide noed mere om min ponz faa ved ik helt om hun er tilredet faa de foeste par gange jeg sad paa hende ville hun bare ikke gaa hun gik saa i sort hvis man kan sige det paa den maaede men fandt saa en maade at ride hende, hun kan godt finde paa og bukke og stejle saa ved ikke helt om det var derfor hun ikke kunne bruges paa den der ride skole mere eller hvad det var..
Haaber der er nogel der kan hjaelpe mig <3

Mange heste hilser fra mig og blade..

TRYK HER FAA AT SE NOGLE BILLEDER AF HENDE..!:)
Eller kig i min (Præsentation)
Der er der billeder af hende os;D
http://heste.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13205
Haarber du vil hjaalpe mig :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder:
Forfatter: 
Dato:  17-09-2005 12:15






Kender ham ikke tænkte bare billeder kunne hjælpe dig i din eftersøgning held og lykke.

0
0
Svar på denne tråd
 
 heeej
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 12:02
rykker op for min lille søs hæhæ
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider