Jeg ved at en del har haft taget nogle billeder af Yke og jeg kan håbe at det måske kunne være nogle her inde fra??
Jeg var så uheldig at mit kamara er til rep. Så jeg har kun 2 billede fra kåringen hvor jeg går med ham uden foran hallen, så hvis der er nogle som har taget nogle billeder af ham, Ville jeg MEGET gerne se dem evnt. have dem?? Uanset kvalitet.
Han havde nr. 155 og blev fremvist om Lørdagen.
i kan også sende dem til min mail: pernille_nilsson@tdcadsl.dk
På forhånd tak.
Jeg håber virkeligt at nogle kan hjælpe?
Mvh Pernille
