Søger min dejlige gamle pony vallak relax, der er ca. 13-13 år den dag i dag.
han er halv araber og halv new forrest, møkebrun med lyse brune ben g mule, og en noget stædig herre vis der er noget der ikk passer ham.
jeg solge ham i 2003 til en lille pige, der efter 8 måneder solgte ham til eliasen i slangerup pga hun ikk ku styre ham. derefter miatede jeg kontakten med ham.
hvis der er nogle der ved hvor han er så skriv..... skriv endelig.. SAVNER ham og er ked a a jeg ikk ved hvor han er henne i verdenen og hvordan han har det.
Ps. se masser a billeder på min præsentation.


