Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Hovmarkens?
Forfatter: 
Dato:  07-09-2005 12:53

Da jeg har købt mig en hoppe ved navn Hovmarkens Frida kunne jeg godt tænke mig at vide om der er andre som har en "Hovmarkens"? og se om de evt. er i familie?.

Mvh. Dorthe.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmmm...
Forfatter: 
Dato:  07-09-2005 20:12
Hashøj rideklub ligger på noget der hedder hovmarkens ridecenter.. der er vist nogle der, der har heste der heddder noget med hovmarkens...

Hovmarkens Khan (der er billeder på rideklubbens hjemmeside) under heste, Hovmarkens Bibber (ejes af en Rita Thalund fra HAS, hun ejer også HAS)

Men du kan jo lige kigge forbi deres hjemmeside:

http://www.has-rideklub.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bellepiiii
Forfatter: 
Dato:  07-09-2005 21:18
Hej

Tak for henvisningen, jeg kan bare ikke rigtigt se hvor klubben ligger? jeg ved hun er avlet i Slagelse på et ridecenter?.
Jeg tror jeg vil kontakte dem? Men takker for svaret.

Dorthe.
0
0
Svar på denne tråd
 
 hej klubben
Forfatter: 
Dato:  08-09-2005 07:14
ligger i Hashøj...
det er ved Sørby magle ca 10 km fra Slagelse mod Næstved...

mvh Camilla
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-09-2005 11:00
Hey, hvilken race er din Hovmarkens?

Min veninde havde en NF poyn ved navn Hovmarkens Sputnik..

Helena

Frk. Gaardboe ;-D

-->Søger rolig og stabil allround hest, 4-10 år, 150-163 cm<--
0
0
Svar på denne tråd
 
 Helena.
Forfatter: 
Dato:  08-09-2005 16:25
Hej

Hun er Oldenborg/Holstener efter fux.

Kommer din venindes hest også fra Slagelse området?

Mvh. Dorthe.
0
0
Svar på denne tråd
 
 hovmarkens!
Forfatter: 
Dato:  18-09-2005 18:32
hej..
jeg har redet på en welsh pony efter en hovmarkens Liva.. men det er en altså en 3ér pony!
ved ik om det har noget med det at gøre..







Perfect Socks nu på landbrughøjskolen!!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa..
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 13:22
jeg kender en der hedder rikke som ejer hovmarkens khan og han er en frederiksborg har det noget med sagen at gøre
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hovmarkens
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 17:16
Hej Ja det kunne jo tyde på at de avler mange forskellige racer?? nogle er måske også omdøbt?? Men stamtavlen på min siger Hovmarkens Frida. Har forsøgt at skrive til Hashøj men har pt. intet hørt?. Mvh.Dorthe.
0
0
Svar på denne tråd
 
 hovmarkens louis
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 08:49
jeg har haft en hovmarkens louis, men han er desværre blevet aflivet. vh maja
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider