Hej
Jeg har passet en lille shetlænder der hedder Tarzan.
Det eneste jeg ved var at han er mørkebrun, og var en vallak. Han stod i mintebjerg, hos Eva og Ole. Han var eget af Jette, som så solgte ham til fyn. Jeg ved ikke om han er på Fyn endnu. Da jeg ikk fik chancen for at sige farvel, er jeg død ked af det, og selvom jeg har part på en anden hest er det ikk det samme. Inden han blev solgt havde han lidt dårlig hofte. han var altid sød, med sadel og hovedtøj, og han var os god til at blive longeret. Men savner ham mega meget.... Er der noget der kender Tarzan ?
