Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Tarzan, solgt til fyn !
Forfatter: 
Dato:  30-08-2005 19:23
Hej
Jeg har passet en lille shetlænder der hedder Tarzan.
Det eneste jeg ved var at han er mørkebrun, og var en vallak. Han stod i mintebjerg, hos Eva og Ole. Han var eget af Jette, som så solgte ham til fyn. Jeg ved ikke om han er på Fyn endnu. Da jeg ikk fik chancen for at sige farvel, er jeg død ked af det, og selvom jeg har part på en anden hest er det ikk det samme. Inden han blev solgt havde han lidt dårlig hofte. han var altid sød, med sadel og hovedtøj, og han var os god til at blive longeret. Men savner ham mega meget.... Er der noget der kender Tarzan ? ?:-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tarzan
Forfatter: 
Dato:  02-09-2005 21:23
hejsa!!

har du ikke et billede af ham og hvornår skulle han være blevet solgt til fyn. og hvad med højde alder og aftegn.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider