|
|
| Hvem kender ANTON |
|
|
Vi købte Anton på Hammel hestemarkede sidste år og blev vist et billede af en pige som hed Christina der red ham, han er ca. 110 - 115 i stg sort med en stjern og rigtig sød og rar. vi håber på at finde ud af hvor han kommer fra m.m
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lille anton |
|
|
hej jeg skriver ang. anton. har i muligvis et billed som i kan sende?? da jeg måske tror jeg ved hvem han er det skulle være pudsigt andet? hilsen line jeg vil bare gerne være sikker på om det er ham før jeg fortæller en masse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| om Anton |
|
|
Ja vi vil meget gerne sende et billede, vi kan forsøge på fredag, vi er helt vilde for at vide mere om ham, vi sender det hurtigst muligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| antons billde |
|
|
Vi har været syge og har derfor ikke sendt billedet men vi gør det hurtigst muligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet