hej...
ville høre om nogen kender til skuggi/trymur.. han er en vallak som blev født på island i 1990 og kom senere til danmark.. kan desvær ikke huske hvornår! han er ca.142 høj, rubust bygget... brun, med spil i hale og man af forkællige farver... han kan godt lide at løbe der ud af.. men er sød og dejlig og nem at stoppe. han er 5 gænger
jeg købte ham i sommeren 2000 ude ved mette logan... og blev desvær nød til at sælge ham i 2002 da jeg skulle bo i australien i et 1... han blev solgt ude hos mette logan, sommeren 2002.. af en familie fra sjælland!
hvis nogen kan genkende noget af det jeg har skrevet.. er i mere end velkommen til at skrive

både fortid og nu...
på forhånd tak
hilsen line larsen