Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

skuggi islænder vallak
Forfatter: 
Dato:  25-08-2005 22:17
hej...

ville høre om nogen kender til skuggi/trymur.. han er en vallak som blev født på island i 1990 og kom senere til danmark.. kan desvær ikke huske hvornår! han er ca.142 høj, rubust bygget... brun, med spil i hale og man af forkællige farver... han kan godt lide at løbe der ud af.. men er sød og dejlig og nem at stoppe. han er 5 gænger
jeg købte ham i sommeren 2000 ude ved mette logan... og blev desvær nød til at sælge ham i 2002 da jeg skulle bo i australien i et 1... han blev solgt ude hos mette logan, sommeren 2002.. af en familie fra sjælland!

hvis nogen kan genkende noget af det jeg har skrevet.. er i mere end velkommen til at skrive :-)
både fortid og nu...

på forhånd tak

hilsen line larsen
0
0
Svar på denne tråd

Skuggi
Forfatter: 
Dato:  26-08-2005 11:04
Hej Line

Har du et billede af ham? Jeg kendte på et tidspunkt en brun islændervallak der hed Skuggi. Jeg tror dog han var lidt ældre, men er ikke sikker. Dengang stod han på Djursland.

Mvh

Anna

Har nogen set Maja? Skimmel/ hvid ponyhoppe, 1.48 i stang, med ruderformet snip. Solgt fra mols i 2002 til en pige i Galtenområdet. Billeder på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

Har svaret
Forfatter: 
Dato:  26-08-2005 15:25
dig på 'islænder'...

Gør livet til en fest, rid Islandsk Hest!
Medlem af DFK
-De Forvirredes Klub-
0
0
Svar på denne tråd

Hej Line
Forfatter: 
Dato:  27-08-2005 16:21
Vores nabofamilie har to islændere og den ene svarer til din beskrivelse. De har det supergodt og bliver passet/redet efter alle kunstens regler. Jeg ved ikke om de er interesserede i kontakt, men jeg kan da høre ad.

:-)
0
0
Svar på denne tråd

hej har lagt billeder
Forfatter: 
Dato:  27-08-2005 20:47
jeg har lagt nogle billeder ind på min præstation af ham :-)

vh line
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider