Han er som i kan se en sort og meget smuk plag (1år). Han er ekstremt sød og rar. Hende jeg har købt den af, har vist købt ham hos Ellehammer - eller hvad han nu hedder - en hestehandler i hvert fald. Ved at han har haft ham det meste af sidste vinter, hvor han bare stod i en stald og aldrig var ude. Hvis i kender ham så skriv endelig. han har nogle vildt lækre bevægelser.