Jeg søger fortiden på en brun diamond hoppe. MF. Mago.
Dinétt er født den 15/6 97.
Hun er burn med gennemløbende blis plus 3 sokker.
Hun har en skønhedsfejl på venstre forben.
Kan nogle fortælle mig hendes fortdi. Da jeg påtænker at købe hoppen.
Jeg kender kun til hende, en lille smule, da hun har været udlånt i knapt et år, til én der havde hende opstaldet på samme sted som vi har opstaldet 2 heste.
En dejlig hest med en smule temperament en gang imellem, men ikke så meget redet i forhold til hendes alder.
Jeg ville dog vælge at tage røntgen af hendes forben.
Hun har dog ikke vist nogen form for hælte i det år hun har været i Odense. Men hun har heller ikke blevet redet hårdt.
Jeg kender til hende da hun stod i Herning. Hun var min hests bedste veninde, de stod ved siden af hinanden og var tit i hallen sammen hvor de rigtig leget tøser sammen (de skulle helst vise sig for os andre
Hun er en rigtig fint hest, men blev desværre ikke redet så meget, helt klar en dejlig hest, men en hoppe det er hun så lidt temp. må man taget med.
Som Heidi siger ville jeg også få taget røngten af forbenet.