Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 dartmoor eller shetlands hingst
Forfatter: 
Dato:  17-08-2005 18:01
Har købt en hingst af to veninder som købte den på egeskovs marked. Den er vist ikke ren dartmoor men lidt shetlænder i. han er 6-7 år og ca. 110 cm han er brun med sort man, hale, ben og mule. den er lidt ridevant og meget sød! Nogle der kender ham eller har kendt ham?????
Lige nogle billeder:



Fjordhesten kan, Vil og Gør det.

Man bliver aldrig for stor til en Shetlænder.

0
0
Svar på denne tråd
 
 super sød
Forfatter: 
Dato:  17-08-2005 22:19
Kender desværre ikke din pony, men har selv en dartmoor, og den kunne sagtens se ud som om den har noget Dartmoor i sig. Den ser super sød og dejlig ud - held og lykke med den. Du kunne evt. prøve at spørge nogen fra bestyrelsen i Dartmoor foreningen om de kender den. se www.dartmoor.dk

Hilsen

Helle
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja, enig..
Forfatter: 
Dato:  17-08-2005 23:22
Hellep, god ide at spørge.

Jeg syntes nu, udfra billederne, at han godt kunne være ren Dartmoor, han ser fin ud
Godkendt Dartmoor hingst står til avlsbenyttelse
0
0
Svar på denne tråd
 
 har prøvet
Forfatter: 
Dato:  18-08-2005 13:48
har pøvet inde på dartmoor.dk men kan ikke åbne siden hvor man kan skrive til folk derinde fra......
Fjordhesten kan, Vil og Gør det.

Man bliver aldrig for stor til en Shetlænder.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Her er næstformanden
Forfatter: 
Dato:  21-08-2005 19:59
Næstformand:
Ann Edal
Køstrupvej 5, Køstrup
5464 Brenderup
Tlf.: 66 11 85 08
E-mail: ann@timecare.dk


Prøv at sende et billede til hende og måske bede hende om at rundsende det til de andre.
0
0
Svar på denne tråd
 
 fin lille pony
Forfatter: 
Dato:  22-08-2005 19:56
Kender den desværre ikke, men jeg tror ikke der er shetlænder i.
(arbejder med shetlændere, kender dem :-) )

mvh christina
KØBES
Vallak, ca 1.20 stg.
Skal kunne futte rundt med begynder. Gerne ældre pony der har været forfangen, - så kan han gå som makker til vores anden børnepony, der heller ikke må komme på græsfold.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider