|
|
| Fie måske fra Tinglev |
| Forfatter:  |
Moni <3 Cassi |
| Dato:  |
10-08-2005 14:16 |
|
Jeg søger efter min tidligere veninde Fie, vi var meget sammen, da vi begge boede på Søvænget i Rødekro. Du flyttede derefter til Tinglev (ca 12 km udenfor) ud på en gård.
Det er mange år siden jeg har set dig.. Tror nok du hed Fie Larsen, men er ikke sikker. Kunne godt tænke mig at snakke med dig igen.
Skriv hvis du kender eller er Fie...
mvh Monika
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| opdaterer |
| Forfatter:  |
Moni <3 Cassi |
| Dato:  |
25-08-2005 21:40 |
|
opdaterer lige
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet