Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Næsten ren araber Zigol..?!
Forfatter: 
Dato:  08-08-2005 12:52
Ja jeg søger min gamle heste.. (elleroprindeligt var det minsøsters men jeg overtog ham sammen med min mor da min søs mistede interessen,)
Han var en super dejlig smuk vallak, tror han var en 9-10 år den gang.. Men e rikke sikker, Han var omkring 150-152cm. Næsten hvid billeder kan ses her..!
Han havde et meget udtryks fuldt hoved, han var næsten ren men der var dog en meget lille bitte smugle fjordhest i ham, det der gjord han var mere robust end en ren araber..
Han har et super godt temperament en meget glad hest, kan blive lidt stædig af og til, og ikke så glad for vand.. hehe
Spørg om mere info her er et par billeder..

Jeg ligger billeder ind i aften..!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Zigoll..
Forfatter: 
Dato:  12-08-2005 18:18
Jeg ved ikke om dette er den Zigoll som du kender, men på den rideskole hvor min pony står opstaldet, der står der tilfeldigvis en araber blanding, som næsten er hvid. 150 i stg. og RIGTIG frisk.

Billedet er rimelig dårligkvalitet, men det er det eneste jeg har..

Zigoll..

Én gang fjordhest.
Altid fjordhest!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Zigol...
Forfatter: 
Dato:  17-08-2005 17:22
Hmm det er lidt svært at se det??! Måske du vil kigge på disse billeder, så du kan sige om det er ham??
De er på min præsentation
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  23-08-2005 15:49
??
0
0
Svar på denne tråd
 
 Halløj...
Forfatter: 
Dato:  29-08-2005 20:03
Jeg er altså meget sikke rpå det er ham, det samme er mine forældre, så ville blive meget glad hvis du gad svare tilbage``??
0
0
Svar på denne tråd
 
 Billed af Zigoll
Forfatter: 
Dato:  29-08-2005 20:07


Håber ikke det gjorde noget at jeg satte dit billed ind af Zigoll kender ham ikke tænkte bare et billed ved efterlysningen ville hjælpe mere

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange...
Forfatter: 
Dato:  30-08-2005 17:20
Mange tak,, det gør skam slet ikke noget.. hehe
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider